شناسهٔ خبر: 31349178 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

«شبکه علمی ایران» نامزد کسب جایزه WSIS شد

معاون وزیر ارتباطات با انتشار توئیتی از انتخاب طرح ملی «شعا» به عنوان نامزد کسب جایزه‌ی WSIS در فاز ۱ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر ناظمی اشنی معاون وزیر ارتباطات و ‏رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با انتشار مطلبی در صفحه توئیتری خود نامزد کسب جایزه WSIS در فاز ۱ را معرفی کرد. طرح ملی "شبکه علمی ایران" از میان شش طرح ملی، نامزد کسب جایزه‌ WSIS در فاز ۱ این رویداد انتخاب شد.

‏گفتنی است، اجلاس جامعه اطلاعاتی جهانی «WSIS» (World Summit on the Information Society)، که همه ساله در کشور سوییس و در شهر ژنو برگزار می‌شود، تمامی کشورهای داوطلب و امضاکننده مصوبه اجلاس (از جمله ایران)، برنامه‌های خود را برای ایجاد توسعه پایدار و حمایت از اجرای دستور کار اجلاس (که برای سال ۲۰۳۰ تعریف شده است) ارائه می‌کنند.

امیر ناظمی در توییتر نوشت:

" از میان ۶ طرح ملی نامزد کسب جایزه‌ WSIS شعا (شبکه علمی ایران) در میان نامزدهای فاز۱ این رویداد انتخاب شد. امید داریم شعا با همکاری بیشتر وزارت علوم و دانشگاه‌های بزرگ کشور فرصت‌های بهتری را برای پژوهشگران و دانشجویان کشور ایجاد کند. تشکر ویژه از همکار عزیزم behnamvalizadeh

در جلسه هفته گذشته با سازمان پژوهش‌های علمی صنعتی مقرر شد با تغییراتی در پروانه اپراتوری زمینه‌های بهتری برای فراگیر شدن آن ایجاد نماییم. پیشنهادات تغییر مفادی از پروانه با هدف تنظیم‌گری بهتر در حال تدوین برای کمیسیون تنظیم مقررات است. به امید حمایت گسترده برای توسعه بیشتر طرح.

            «شبکه علمی ایران» نامزد کسب جایزه WSIS شد          «شبکه علمی ایران» نامزد کسب جایزه WSIS شد

انتهای پیام/

نظر شما