شناسهٔ خبر: 31348282 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اوساگونا- مطهری، هجوم سرعت و قدرت به دفاع استقلال

خط حمله موفق ذوب‌آهن در بازی برابر الغرافه اینبار در آزادی مقابل استقلال قرار می‌گیرد تا در یک بازی حساس دیگر آزمایش شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اوساگونا جدید ترین جواهر سیاهی است که توسط علیرضا منصوریان به ذوب‌آهن آورده شده و تا به اینجا برای او بسیار عالی کار کرده است. گل سرنوشت ساز برابر الکویت کویت و به ثمر رساندن یک گل و ارسال یک پاس گل حیاتی برابر الغرافه قطر که مقدمات حضور تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کرد.


این مهاجم نیجریه‌ای در بازی فردا به طور قطع توسط منصوریان به بازی گرفته می‌شود و در نوک خط حمله عنصر قدرت بدنی، استفاده از ضربات سر و هم‌چنین استفاده از توپ‌های نهایی را بالا می‌برد تا به این وسیله خط دفاع استقلال را همان عقب نگه دارد و مانع بالا آمدن آن‌ها بشود.

 

از طرف دیگر ارسلان مطهری جوان حالا بعد از درخشش در نفت تهران و سپری کردن دوران افتش، با پیراهن ذوب‌آهن در حال بازگشت به دوران اوجش است. مطهری در جدال برابر الغرافه از سانتر خوب حسینی نهایت استفاده را کرد و گل دوم سبزپوشان را با ضربه سر به ثمر رساند. این بازیکن که از سرعت و تکنیک خوبی برای حمل توپ برخوردار است می‌تواند پشت دفاع استقلال به خصوص در سمت چپ را هدف قرار داده و به این وسیله ترکیب خوبی با اوساگونا برای ضربه به حریف در استادیوم آزادی ایجاد کند.

نظر شما