شناسهٔ خبر: 31346945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کردستان| پیشرفت‌های علمی ایران سبب نگرانی دشمنان شده است

R7848/P/S6,66/CT12

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: پیشرفت‌های علمی، نظامی و دفاعی کشور برای دشمنان گران تمام شده و سبب نگرانی آن‌ها شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج ، به‌نقل پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار با طلاب و فضلای استان گلستان، ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) پرداخت و اظهار داشت: حضرت زهرا(س) منشأ خیرات و برکات بوده و به تعبیر قرآن کریم، کوثر است؛ ویژگی‌هایی که سوره کوثر دارد، منحصر به فرد است؛ سوره‌ای کوچک با بزرگترین معانی که تمام کلمات آن اختصاصی بوده و هدیه‌ای از سوی خداوند متعال به بشریت است.

وی گفت: نبی مکرم اسلام در روایتی فرموده‌اند: اگر قرار بود حسن و خوبی شکلی داشته باشد همانا آن، فاطمه بود؛ بلکه فاطمه فراتر از خوبی است؛ به درستی که دخترم فاطمه بهترین اهل زمین است در شرافت و کرامت».

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برای ما شناخته شده نیست، تصریح کرد: انقلاب از جهات گوناگون دارای برکات بوده است؛ برخی نگاه مادی داشته و می‌گویند قبل از انقلاب چه بودیم و الان چه شدیم؛ این نوع نگاه‌ها بی‌انصافی است؛ چراکه انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیاری بزرگی در حوزه‌ها و جهات مختلف داشته است.

وی ادامه داد: پیشرفت‌های علمی، نظامی و دفاعی کشور برای دشمنان گران تمام شده بطوریکه حتی استراتژی‌های دریایی و موشکی آمریکا را تغییر داده است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: بهره‌ای که دستاوردهای ایران به دنیا می‌رساند، بسیار بالاست؛ امروز 60 کشور جهان به جای هزینه‌های هنگفت، با سلاح‌هایی که از ایران می‌گیرند، می‌توانند حتی در مقابل آمریکا هم بایستند؛ امروز حتی ونزوئلا که حیاط خلوت آمریکا در گذشته بود، جلوی کودتای آمریکا ایستاده و از تهدیدهای آنان نمی‌هراسد.

وی با بیان اینکه امروزه ایران در مسائل پزشکی بسیار پیشرفت کرده است، اظهار کرد: در گذشته دکترهای پاکستانی، هندی و بنگلادشی در ایران فعالیت داشتند اما امروز به جایی رسیده‌ایم که از کشورهای گوناگون برای درمان به کشور ما می‌آیند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به نقش ایران در منطقه، گفت: آمریکا هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کرد اما به اذعان خود آنان، هیچ دستاوردی برایشان نداشت و دلیل آن را وجود ایران عنوان کرده‌اند.

وی یادآور شد: امروز حضور ایران در سوریه، عراق، لبنان و یمن درد بزرگی برای آمریکا شده و تمام تلاش‌های خود را شکست‌خورده می‌بینند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: سران آمریکا اعلام کرده بودند که ایران چهل سالگی انقلاب خود را نخواهد دید اما جشن چهل سالگی پرشور و زیبایی را مشاهده کردیم؛ امسال در استان کردستان که جمعیتی متشکل از شیعه و اهل سنت دارد، قریب به 20 درصد افزایش حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن داشته‌ایم و سراسر کشور هم همینگونه بود.

وی عنوان کرد: دشمن به دنبال منزوی کردن ایران اسلامی بود اما امروز رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل مورد مسخره حُضار قرار می‌گیرد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی بیان کرد: امروز اقتصاد جهان به این سمت در حال حرکت است که دلار را از مبادلات اقتصادی خارج کند؛ این عزت و عظمت ایران، مدیون انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ ع

نظر شما