شناسهٔ خبر: 31346740 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار اردبیل تاکید کرد

ضرورت همکاری بانک ها برای جذب سرمایه گذار

خبرگزاری صداوسیما

استاندار اردبیل: با توجه به شرایط حاکم در جامعه، بانک ها باید برای جذب سرمایه گذار و کمک به ایجاد اشتغال نهایت همکاری را داشته باشند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اکبر بهنام جو در جلسه بررسی مشکلات سرمایه گذاران شهرستان گرمی که در استانداری اردبیل برگزار شد اظهار کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان و حمایت از سرمایه گذاران جز اولویت های دولت بوده و این موضوع برای خانواده ها نشاط آفرین و امید بخش است.
وی با بیان اینکه در صورت اهلیت سرمایه گذاران، بانک های عامل همکاری خوبی دارند گفت: تاکید همه مسئولان برای پیشگیری از مهاجرت بی رویه از روستاها به شهرهاست و احیای واحدهای تولیدی راکد می تواند بخشی از مشکلات را مرتفع کند.
بهنام جو افزود: از میزان۲۰هزار شغلی که قرار بود امسال در استان ایجاد شود ، ۳هزار شغل سهم روستاها بود که محقق شده است و سال آینده با اجرای طرح های مختلف تلاش خواهیم کرد اشتغال روستائی رونق بیشتری داشته باشد.
وی شرایط را برای ایجاد اشتغال پایدار و فراگیر در روستاها مناسب دانست و افزود: دولت نهایت تلاش خود را برای کاهش مشکلات اشتغال جوانان بکار بسته است و عملکرد همه دستگاه ها در کاهش زمان انجام کارهای اداری سرمایه گذاران و اعطای تسهیلات باید قابل لمس باشد.
استاندار اردبیل از فرماندار شهرستان گرمی خواست مشکلات سرمایه گذاران و صاحبان صنعت و تولید را احصا و برای حل این مشکلات در شهرستان اقدام کند‌.
گفتنی است در این جلسه بیش از ۱۰ مورد از مشکلات طرح های سرمایه گذاری در شهرستان گرمی با حضور مدیران بانک های عامل و دستگاه های متولی بررسی و تعیین تکلیف شد.

نظر شما