شناسهٔ خبر: 31346706 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور مطرح کرد

افزایش تصادفات عابرین پیاده در روز‌های جاری

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از افزایش تصادف‌ها در چند روز اخیر خبر داد و گفت: عامل اصلی وقوع این تصادف‌ها عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر: سرهنگ محمد رازقی در توضیح این خبر، اظهار کرد: در چند روز اخبر شاهد افزایش آمار تصادفات عابرین پیاده بودیم که عامل اصلی وقوع تصادف‌ها عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط عابرین پیاده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط عابرین پیاده، گفت: عابرین پیاده در تردد‌های شهری با احتیاط کامل از محل‌های مجاز عبور کنند و برای عبور از عرض معابر پل عابر پیاده استفاده و یا از محل‌های خط‌کشی شده عبور کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه عابرین پیاده برای عبور از طول معابر از پیاده رو‌ها استفاده کنند، افرود: از ایستادن و تردد در سطح سواره‌ها به‌خصوص خیابان‌های اصلی که سرعت خودرو‌ها بالاتر می‌باشد خودداری کنند و به یک‌باره وارد سطح معابر نشوند.

وی تاکید کرد: عابرین پیاده در ابتدای شب و تاریکی هوا که دید راننده‌ها محدوده می‌شود از لباس روشن‌تر استفاده کنند و با احتیاط بیشتری در خیابان‌ها تردد کنند

نظر شما