شناسهٔ خبر: 31346689 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تذکر نمایندگان به وزیر اقتصاد درباره ترخیص ۱۷ هزار تن گوشت از گمرک

R1385/P/S1,15/CT11 / R1385/P1360/S1,15/CT11

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نمایندگان به وزیر اقتصاد درباره ضرورت ترخیص ۱۷ هزار تن گوشت دپو شده در گمرک بندرعباس را قرائت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(شنبه 4 اسفند) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

 

** تذکر سیدحمایت میرزاده، نماینده گرمی به وزیر فرهنگ: علت بی‌توجهی هموطنان آذری زوار عتبات که مورد حمله تروریستی بوده و شهید و مجروح شدند، چیست.

**تذکر سیده فاطمه ذوالقدر، نماینده تهران و سیدمصطفی ذوالقدر نماینده میناب، رودان، به وزیر اقتصاد: ضرورت ترخیص 17 هزار تن گوشت دپو شده در گمرک بندرعباس در چارچوب قوانین و مقررات با لحاظ اولویت و توزیع آن تحت نظر ستاد مدیریت تنظیم بازار.

** تذکر اسدالله عباسی، نماینده رودسر، املش به وزیر صنعت و معدن: دستور رسیدگی فوری به علت تعطیلی کارخانجات ریسندگی املش و کارخانه‌های شمال پلاستیک چابکسر و رفع مشکلات در اسرع وقت.

** تذکر محمدمهدی زاهدی، نماینده کرمان، راور به وزیر صنعت و معدن و جهاد و اقتصاد و دارایی: کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان به علت عدم وجود نقدینگی تاکنون هزار نفر را تعدیل کرده و حقوق 4 ماهه کارگران را نپرداخته است لطفا تلاش کنید از تعطیلی کامل کارخانه جلوگیری شود.

** تذکر احد آزادی خواه نماینده ملایر به وزیر بهداشت و درمان: ضرورت رسیدگی عاجل به نیازمندی‌های مراکز درمانی روستاها.

** تذکر احمد مرادی، نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد، خمیر به وزیر نیرو: شهرستان پارسیان جزء لاینفک استان هرمزگان می‌باشد جنابعالی در سخنان خود در پروژه آبرسانی به شهرستان از طریق دریا به اشتباه از این شهرستان نام بردید.

** تذکر علی محمد مرادی، نماینده مردم قروه، دهگلان به وزیر دفاع: چرا در اعمال مناطق عملیاتی در خصوص شهرستان‌های مختلف تبعیض قائل شدید.

* تذکر نظر افضلی، نماینده نهبندان، به وزیر جهاد کشاورزی و صنعت و معدن: بازنگری در مورد ممنوعیت صادرات کارخانجات خوراک دام و طیور خراسان جنوبی و شهرستان سربیشه به کشور افغانستان.

** تذکر سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود به وزیر آموزش و پرورش: علت کاهش حق‌الزحمه سرباز معلمان چیست.

** تذکر علیم یارمحمدی، نماینده مردم زاهدان به وزیر دادگستری: افزایش بی‌رویه قیمت خودرو و ارزاق بالاخص گوشت در چند روز اخیر کمر مردم را خم نموده است چرا سازمان تعزیرات نظارتی در این زمینه ندارد.

** تذکر شهباز حسن پور بیگلری، نماینده مردم سیرجان، بردسیر به وزیر کشور: تشکیل شورای ترافیک جهت جلوگیری از تلفات راه‌های جاده‌ای در پایان سال در شهرستان سیرجان. تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد: تعیین تکلیف وضعیت استخدامی کارکنان فرهنگ و ارشاد شهرستان‌های سیرجان و بردسیر و تخصیص اعتبار جهت پروژه‌های فرهنگی که تبدیل به آثار تاریخی گردیده است. به وزیر راه و شهرسازی: تعیین تکلیف جاده‌های شهرستان سیرجان. به وزیر تعاون: تعیین تکلیف حقوق کارگران.

** تذکر علیم یارمحمدی، نماینده مردم زاهدان، به وزیر بهداشت: انتصاب یک سرباز وظیفه به عنوان مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان چه توجیهی دارد.

** تذکر داود محمدی، نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز به رئیس جمهور: ضرورت پرداخت عیدی خانواده شهدا و جانبازان و پرهیز از نگاه تبعیض آمیز به این عزیزان.

** تذکر امیر خجسته،نماینده مردم همدان، فامنین به وزیر راه و شهرسازی: فرودگاه بین‌المللی همدان به دلیل سوء مدیریت در وزارتخانه تعطیل و برخی پروازها در شرف تعطیلی است مردم را از بلاتکلیفی درآوردید.

** تذکر شهاب نادری، نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر به وزیر نیرو: اجازه غارت آب‌های کرمانشاه داده نشود.

انتهای‌پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما