شناسهٔ خبر: 31346556 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در نامه‌ای مطرح شد؛

قدردانی رییس کل جدید نظام پزشکی از وزیر بهداشت

رییس کل جدید سازمان نظام پزشکی که اخیرا حکم وی از سوی رییس‌جمهور امضا شده است، در نامه‌ای از پیام تبریک وزیر بهداشت قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمدرضا ظفرقندی در نامه‌ای ضمن ابراز تشکر از پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت انتخاب رییس کل سازمان نظام پزشکی، آورده است:

ضمن تشکر از پیام تبریک و اظهار لطف جنابعالی، از نگرش ارزشمند و تأکید مکرر جنابعالی در بهره‌مندی مسئولین از خرد جمعی و نهادهای مدنی و تعامل مثبت با صاحبان فرایند و سرمایه‌های اصلی نظام سلامت که نیروی انسانی و جامعه شریف و خدوم پزشکی کشور است سپاسگزارم.

یقیناً آرزوی قلبی جامعه پزشکی و پرستاران عزیز و همه کارگزاران نظام سلامت، خدمت به بیماران و تسکین آلام آنان است.
همانطور که مرقوم فرمودید محور و ضرورت امکان انجام این خدمت گرانقدر، حفظ شأن و منزلت این قشر شریف و حفظ سرمایه اجتماعی است که از معبر خطیر خدمت عاشقانه در سال‌های طولانی و در خلال همه حوادث و بحران‌ها و مشکلات مردم حاصل شده است.

بدیهی است که حفظ و ارتقاء این منزلت جز با ادامه خدمت مشفقانه به بیماران، مقابله جدی با هجمه‌های غیر منصفانه، رعایت اخلاق حرفه‌ای و پالایش درونی میسر نمی‌گردد.

در راستای اهداف فوق یقیناً تعامل مثبت و همراهی سازمان نظام پزشکی به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین نهاد مدنی این قشر شریف در کنار انجمن‌های علمی، اساتید معزز و عموم جامعه پزشکی کشور با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موجب کاهش مشکلات و تسهیل دستیابی به اهداف و برنامه‌های نظام سلامت کشور خواهد شد.

با استدعای توفیق از خداوندمنان و تشکر مجدد از مراحم جنابعالی.

نظر شما