شناسهٔ خبر: 31346371 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

تجمع ضد آمریکایی عشایر قامشلی در استان حسکه سوریه

سران قبیله الشرابیین و برخی سران و بزرگان عشایر عرب در شهر قامشلی در حمایت از ارتش سوریه و علیه اشغالگری آمریکایی‌ها در سوریه، تجمع برگزار کردند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر: به نقل از سانا، سران قبیله الشرابیین و برخی سران و بزرگان عشایر عربی در شهر قامشلی در حمایت از ارتش سوریه و علیه اشغالگری آمریکایی‌ها در سوریه دست به تجمع زدند.

سانا گزارش داد: شهر قامشلی در استان حسکه امروز شاهد تجمع ملی بود که قبیله الشرابیین با مشارکت شیوخ و بزرگان عشایر عربی در این استان برگزار شد. شرکت کنندگان در این تجمع بر وحدت و تمامیت اراضی سوریه و حمایت از ارتش سوریه در جنگ با تروریسم تا پاکسازی کامل سوریه از لوث تروریست‌ها تاکید کردند. شرکت کنندگان در این تجمع تهدیدات ترکیه برای حمله به شرق سوریه را نیز محکوم کردند.

تجمع کنندگان اعلام کردند: سوریه بر دشمنان غلبه خواهد کرد. پایداری سوریه سبب سرخوردگی و خشم برخی کشور‌ها و رژیم‌ها حامی تروریسم شده است. تهدید اردوغان برای حمله به سوریه و ایجاد منطقه امن گواه دیگری از ورشکستگی و شکست توطئه علیه سوریه است.

شرکت کنندگان در این تجمع بیانیه‌ای صادر کردند و در آن با حضور نامشروع آمریکایی‌ها در سوریه و همه توطئه‌ها و طرح‌های پلید برای تجزیه سوریه مخالفت کردند و بر اهمیت همبستگی تاکید کردند.

نظر شما