شناسهٔ خبر: 31345986 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در منطقه عملیاتی جنوب شرق برگزار شد؛

گرامیداشت شهدای حریم امنیت و دفاع از وطن

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام)مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان با حضور سران طوایف و ائمه جمعه و مولوی‌های بخش بم‌پشت و مرکز سیرکان ،جانشین فرماندهی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) ، مسئولین و جمعی از فرماندهان لشکر عملیاتی امام حسین (علیه‌السلام) در مقر فرماندهی لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور برگزار شد.

حاضران در جلسه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از از پاسداران سپاه استان اصفهان از هم‌دلی و وحدت و مبارزه و همکاری همه جانبه تا دفع شرور و تروریست‌های و پاکسازی منطقه تاکید کردند.

حجت‌السلام و المسلمین نوری امام زاده‌ای مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرضا در این برنامه با عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از رزمندگان لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) اظهار داشت: شهدا حافظان امنیت کشور هستند و در این راه دشمن به دنبال شکست بزرگترین جبهه مقابله با استکبار و تزلزل در حاکمیت دینی است.

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که ما از ارزش‌های خود دست برداریم تا منابع و ذخایر ما را غارت کنیم و در این راه بایستی با ولایت مداری،  بصیرت و اتحاد تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

نظر شما