شناسهٔ خبر: 31345984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توسعه اقدامات عام المنفعه ، به یاد 6500 شهید استان کرمان

خبرگزاری صداوسیما

سپاه ثارالله استان کرمان ، در گرامیداشت یاد و خاطره 6500 شهید این استان، خدمات جهادی و اقدامات عام المنفعه خود را توسعه داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان این مطلب را امروز در گردهمایی بزرگ پیشکسوتانتوسعه اقدامات عام المنفعه ، به یاد 6500 شهید استان کرمان دفاع مقدس در کرمان اعلام کرد و افزود: در آستانه کنگره بزرگداشت 6500 شهید استان کرمان ، کار ساخت 746 واحد مسکونی ویژه نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد آغاز شد.

وی افزود: این واحدهای مسکونی به همت سپاه و با همکاری کمیته امداد ساخته خواهد شد و هر خانه را به یاد یک شهید بزرگوار خواهیم ساخت.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان پرداخت یک هزار فقره تسهیلات و آزادی 50 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را بخش دیگری از اقدامات عام المنفعه سپاه در آستانه کنگره شهدای استان ذکر کرد.
سردار ابوحمزه همچنین به اجرای طرح های محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان کرمان اشاره کرد و گفت: هزار و 220 طرح اشتغالزایی و محرومیت زدایی در استان کرمان تعریف شده است که بهتوسعه اقدامات عام المنفعه ، به یاد 6500 شهید استان کرمان همت سپاه و همکاری دولت یکی پس از دیگری اجرا می شوند.
سردار ابوحمزه از رزمندگان و آزادگان به عنوان الگو و اسوه های فداکاری و پیشرفت یاد کرد و گفت: سپاه ثارالله استان و همه نواحی این نهاد آماده پذیرش رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و استفاده از تجربیات آنها در همه عرصه ها هستند.
در فاصله 5 روز مانده به اجلاسیه بزرگ 6 هزار و 500 شهید استان کرمان ، امروز گردهمایی بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور و سخنرانی سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلای امام علی شهر کرمان برگزار شد.توسعه اقدامات عام المنفعه ، به یاد 6500 شهید استان کرمان

نظر شما