شناسهٔ خبر: 31345885 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کلاهبردار 20 میلیاردریالی واحدهای مسکونی در پایتخت دستگیر شد

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: فردی که با پیش فروش واحدهای مسکونی در شهرستان بهارستان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محسن خانچرلی در این خصوص اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی مال باخته به پلیس آگاهی در خصوص کلاهبرداری از آنها توسط فردی در قالب پیش فروش آپارتمان ،رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با بیان اینکه شاکیان اظهار داشتند متهم با معرفی خود به عنوان بزرگترین سازنده مسکن در شهرستان بهارستان اقدام به پیش فروش واحدهای مسکونی به 21 نفرکرده است افزود: وی با صحنه سازی، تمارض و با تنظیم مبایعه نامه نسبت به پیش فروش واحد های مسکونی، جمعا اقدام به دریافت مبلغ 20 میلیارد ریال از مال باختگان کرده است.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: متهم به محض اینکه متوجه می شود خریداران از موضوع مطلع شده اند از محل زندگی خود متواری شد. تحقیقات پلیسی ادامه و در نهایت ماموران موفق به شناسایی محل اختفای متهم در استان اردبیل شده و با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
وی گفت: متهم پس از اعتراف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
خانچرلی از شهروندان خواست: همواره در مورد تنظیم قراردادهای مسکن به مراجع معتبر و رسمی مراجعه کنند تا مورد سو استفاده و یا کلاهبرداری قرار نگیرند.
تهرام/8138//6139

نظر شما