شناسهٔ خبر: 31344582 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

شهرداری ارومیه قهرمان لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در بازی فینال این مسابقات که بعداز ظهر شنبه در سالن المپیک شهر گنبدکاووس برگزار شد، تیم شهرداری ارومیه درسه گیم متوالی بانتیجه 25 بر

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، در بازی فینال این مسابقات که بعداز ظهر شنبه در سالن المپیک شهر گنبدکاووس برگزار شد، تیم شهرداری ارومیه درسه گیم متوالی بانتیجه 25 بر 21، 25 بر 14 و 25 بر 23 تیم پیکان تهران را شکست داد.
در بازی رده بندی این مسابقات نیز که قبل از بازی فینال بین دو تیم شهرداری گنبدکاووس و سایپا تهران برگزار شد، تیم ساپیا با نتیجه سه بر دو تیم شهرداری گنبد را شکست داد و بر سکوی سوم این مسابقات قرار گرفت.
تیم سایپا در این بازی، درحالی که دو گیم اول و دوم را با نتیجه مشابه 25 بر 20 به حریف گنبدی خود واگذار کرده بود، در گیم های سوم و چهارم با نتیجه مشابه 25 بر 21 و در گیم پنجم نیز با نتیجه 15 بر 9 به پیروزی رسید.
به گزارش ایرنا، مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور باحضور هشت تیم در دو گروه الف و ب از صبح دوشنبه 29 بهمن در گنبدکاووس آغاز شده بود که در گروه الف این مسابقات تیم های شهرداری گنبدکاووس، عقاب نهاجا، پیام خراسان و شهرداری ارومیه و در گروه ب نیز تیم های پیکان تهران، درنای ارومیه، شهرداری ورامین و سایپای تهران حضور داشتند.
براساس نظر برگزار کنندگان لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور، تیم شهرداری گنبدکاووس به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات انتخاب شد.
یوسف قربانی، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از قهرمانی دراین مسابقات در جمع خبرنگاران با ابراز رضایت از میزبانی خوب گنبدکاووس، گفت: تیم ما برای رسیدن به مقام قهرمانی خیلی زحمت کشید و امیدواریم بازیکنان برتر این مسابقات، پشتوانه خوبی برای تیم ملی کشورمان باشند.
غلامرضا خسرو جردی، سرمربی تیم پیکان تهران نیز به خبرنگاران گفت: امروز تیم ارومیه بسیار خوب بازی کرد و استحقاق قهرمانی داشت ضمن اینکه امسال سطح مسابقات لیگ بسیار بالا بود.
/3039/1860
انتهای پیام

نظر شما