شناسهٔ خبر: 31344288 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نیکبخت: هر دیدار حکم فینال را برای استقلال دارد

تهران - ایرنا - بازیکن سال های گذشته تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه هر بازی حکم فینال را برای این تیم دارد، گفت: آبی پوشان باید همواره در اندیشه پیروزی باشند تا با کسب نتایج مناسب به جمع مدعیان ملحق شوند.

صاحب‌خبر -

«علیرضا واحدی نیکبخت » در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: استقلال بعد از شکست مقابل تراکتورسازی تبریز، نمایش خوبی برابر پارس جنوبی داشت و به آن چه استحقاق داشت، رسید.
وی افزود: پاتوسی با وجود اینکه برای اولین بار در ترکیب استقلال قرار گرفت، عملکرد خوبی داشت و توان فوتبالی خود را به اثبات رساند. او می تواند در ادامه فصل کمک زیادی به آبی پوشان تهرانی کند و در خط میانی تاثیرگذار باشد.
نیکبخت با حمایت از تفکرات «وینفرد شفر» گفت: بر این باور هستم دست او برای موفقیت باز است و می تواند در ادامه مسابقات، نتایج قابل قبولی کسب کند.
وی در پاسخ به این پرسش که استقلال می تواند به قهرمانی در لیگ برتر برسد؟ گفت: استقلال برای رسیدن به این مهم، کار سخت و رقیبان قدرتمندی دارد؛ اما اعضای تیم نباید ناامید شوند. در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و هر دیدار حکم فینال را برای شاگردان شفر دارد.
پیشکسوت آبی پوشان تهرانی، افزود: هوداران در این شرایط حساس باید حمایت از این تیم را سر لوحه کارشان قرار داده و بدانند حضور آن ها باعث می شود بازیکنان با انگیزه و توان بیشتری رو به روی رقبا در زمین حاضر شوند.
نیکبخت در پایان گفت: استقلال در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی پیش رو دارد، اما این تیم نشان داده که همواره از عهده کارهای مهم و دشوار بر می آید.
ورزشی** م.ت**3783**

نظر شما