شناسهٔ خبر: 31344056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قدردانی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) از حضور مردم اصفهان و سیستان و بلوچستان‌ در تشییع پیکر شهدای امنیت

R41346/P/S6,51/CT12

لشکر مقدس ۱۴ حضرت امام حسین (ع) در پیامی از مردم قدرشناس استان اصفهان، شخصیت‌های سیاسی، مقامات نظامی و انتظامی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و رسانه‌ها و همچنین از سران طوایف و علمای اهل تسنن و مردم سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در ابتدای این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم؛ "من المونین رجال صدقوا ما عهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا" ؛ مردم شهید پرور استان اصفهان درود خدا بر شما که لاله‌های خونین لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) را که در دفاع از امنیت مرزهای ایران اسلامی به شهادت رسیدند همچون برادران و فرزندان خود به سوی بهشت روانه کردید و پس ازگذشت سال‌ها و گذر از تند باد‌های زمانه، همچنان عزیزان خود را تقدیم راه اسلام و امنیت مسلمین می‌کنید و ایستاده‌اید تا انقلابتان را به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) برسانید.

در ادامه آمده است: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست؛ بدین وسیله از کلیه مردم قدرشناس استان اصفهان، شخصیت‌های سیاسی، مقامات نظامی و انتظامی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و رسانه‌هایی که در تشییع بی نظیر شهدا و محکومیت این جنایت بزرگ شرکت کردند نهایت سپاس‌گذاری و تشکر را داریم.

در بخش دیگری ذکر شده است: در این راستا از سران طوایف و علمای اهل تسنن و مردم سیستان و بلوچستان که پس از وقوع این حادثه تلخ و ناگوار انزجار خود را از این اقدام کثیف و شوم بیان کرده و با اعلام 3 روز عزای عمومی در این استان به همدردی با خانواده‌های شهدا نشستند کمال تقدیر و تشکر را داریم.

در پایان آمده است: از خداوند متعال عطای صبر برای خانواده‌های این عزیزان و شفای عاجل برای جانبازان این حادثه را مسئلت داریم.

انتهای پیام/ش

نظر شما