شناسهٔ خبر: 31343819 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیر خبرگزاری النخیل عراق:

محمد بن سلمان بعد از ترامپ یک ساعت هم در منصبش باقی نمی‌ماند

مدیر خبرگزاری النخیل عراق با اشاره به نقش، ولی عهد عربستان سعودی در اجرای سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، تأکید کرد که وی برای حفظ منصب خود به سمت تل‌آویو متمایل شده است.

صاحب‌خبر -

بعد از ترامپ، محمد بن سلمان یک ساعت هم در منصبش باقی نخواهد ماندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد علی الحکیم» مدیر خبرگزاری النخیل عراق، باقی ماندن «محمد بن سلمان»، ولی عهد عربستان سعودی در قدرت را به ریاست جمهوری مجدد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گره زد.

الحیکم در گفت‌وگویی تأکید کرد: اگر ترامپ بار دیگر به ریاست جمهوری برسد، محمد بن سلمان نیز در حکومت سعودی باقی خواهد ماند.

وی تصریح کرد: بر هیچ کس پنهان نیست محمد بن سلمان از طریق معامله با ترامپ به، ولی عهدی رسیده است.

این روزنامه‌نگار عراقی تصریح کرد: «من فکر می‌کنم پس از پایان دولت ترامپ، محمد بن سلمان فقط چند ساعت در منصب، ولی عهدی باقی خواهد ماند».

الحکیم علت این مسئله را «سیاست‌های احمقانه» بن سلمان در منطقه دانست و عنوان کرد که به همین دلیل «به جای اینکه [بن سلمان] از ملت خود، کسب قدرت کند، به سمت رژیم اشغالگر صهیونیست رفت تا منصب خود را حفظ کند».

وی ادامه داد: «من فکر می‌کنم آنچه طی سال‌های گذشته به صورت مخفیانه بین ریاض و تل‌آویو صورت گرفت است، محمد بن سلمان توانسته است به صورت علنی انجام دهد».

مدیر خبرگزاری النخیل عراق علت این اقدام بن سلمان را مزدوری واضح وی برای آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی اعلام و تأکید کرد که سطح مزدوری وی برای همه مشخص شده است.

الحکیم همچنین خاطر نشان کرد: سطح مزدوری بن سلمان «به اندازه‌ای رسیده است که دیگر طرح‌های صهیونیستی را در منطقه از خودِ صهیونیست‌ها بیشتر اجرا می‌کند».

وی بر این باور است که «ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی آرزوی چنین شخصی را داشتند تا طرح‌های مخرب آنان را اجرا کند، اتحاد اسلامی دچار شکاف شود و همه کشور‌های اسلامی آسیب ببینند».

این روزنامه‌نگار عراقی، تروریسم در سوریه، عراق و یمن را در راستای طرح‌های صهیونیست‌ها دانست که با حمایت و اجرای سعودی انجام می‌شود و به همین دلیل، هر گاه اختلافات بین کشور‌های اسلامی افزایش پیدا می‌کند، پشتیبانی اسرائیل از آن بیشتر می‌شود.

الحکیم در پایان تأکید کرد: رژیم صهیونیستی در تلاش است که اختلاف بین کشور‌های اسلامی افزایش پیدا کند تا بدین ترتیب امنیت خود ا. حفظ کند و همین مسئله هدف اصلی این رژیم است.

انتهای پیام/ 441

نظر شما