شناسهٔ خبر: 31343687 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست تامین اجتماعی:

نیروهای بسیج جامعه پزشکی تامین اجتماعی به مناطق محروم می روند

تهران- ایرنا- سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: نیروهای بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی به مناطق محروم شرق کشور اعزام می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، محمد حسن زدا روز شنبه در جلسه فرماندهان پایگاههای بسیج دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی در این سازمان احیا شده است، افزود: در حال آماده سازی برنامه اعزام اعضای بسیج جامعه پزشکی این سازمان به مناطق کمتر برخوردار کشور به ویژه مناطق شرق کشور هستیم و بزودی این سفرها آغاز می شود و در اولین برنامه این گروه حضور خواهم داشت.
وی گفت: سازمان تامین اجتماعی 42 میلیون نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و بودجه سال آینده این سازمان 120 هزار میلیارد تومان است که معادل یک چهارم بودجه دولت است و بدون اتکا به منابع نفت و مالیات و از طریق وصول حق بیمه ها تامین می شود.
وی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی 72 هزار نیروی انسانی دارد که به روحیه و افکار بسیجی مجهز هستند و با این پشتوانه قادرند این سطح از خدمات را به جامعه تحت پوشش ارائه کنند.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: پرچم بسیج این سازمان بالاست و در جهت هرگونه کمک و حمایت از برنامه های بسیج آمادگی خود را اعلام می کنیم.
عبدالخالق حبیبی مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور ایثارگران نیز گفت: هر ساله این سازمان برنامه اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور را برگزار می کند. برنامه های فرهنگی مختلفی ویژه همکاران و خانواده های آنها در جریان این اعزام ها اجرا می شود.
وی با اشاره به ایجاد پایگاه درمانی در منطقه عملیاتی شلمچه گفت: امسال نیز به مانند سال های گذشته از 15 اسفند تا 15 فروردین اکیپ درمانی این سازمان شامل پزشک، دارو و آمبولانس در خدمت زائران است.
اجتمام*7268*1193

نظر شما