شناسهٔ خبر: 31343220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نتایج هفته دوم مسابقات لیگ تیراندازی گیلان اعلام شد

R7877/P/S6,71/CT11

نتایج هفته دوم هفتمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی گیلان در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان رشت اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ باب‌الله زارع ظهر امروز در جمع خبرنگاران در رشت اظهار داشت:‌ هفته دوم از هفتمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی استان گیلان در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های تفنگ و تپانچه به میزبانی شهرستان رشت برگزار شد.

رئیس هیئت تیراندازی گیلان با بیان اینکه مسابقات تیراندازی استان در دو بخش آقایان و بانوان هم‌اکنون در حال برگزاری است عنوان کرد: هفته دوم مسابقات لیگ تیراندازی سلاح‌های 10 متر ورزشی گیلان نیز 3 اسفند ماه به میزبانی شهرستان رشت برگزار شد.

زارع از تغییر در محل برگزاری مسابقات تیراندازی خبر داد و گفت: پیش از این قرار بود هفته دوم لیگ به میزبانی صومعه سرا برگزار شود که به دلیل مهیا نبودن شرایط سالن تیراندازی این شهرستان، با هماهنگی کمیته فنی، این دوره از مسابقات در رشت برگزار شد.

وی به استقبال ورزشکاران و علاقمندان رشته تیراندازی از این مسابقات اشاره کرد و ابراز داشت: رقابت بسیار نزدیکی که میان ورزشکاران و تیم‌های شرکت‌کننده وجود دارد باعث بالا رفتن سطح برگزاری رقابت‌ها و افزایش کیفی آن شده است.

رئیس هیئت تیراندازی گیلان با تأکید بر اینکه بهره‌مندی از تیم برگزاری و داوری مجرب به کیفیت این مسابقات افزوده است بیان داشت: حمایت پشتیبانان مالی اسپانسر و تقدیم احکام قهرمانی و هدایایی به رسم یادبود باعث افزایش انگیزه در تیراندازان می‌شود.

زارع نتایج هفته دوم رقابت‌های تیراندازی گیلان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در رشته تفنگ تیم‌های شهید یعقوب یوسفی از صومعه سرا، شهید محمد راحلی مقدم از رشت و شهید ابراهیم کشاورز از لاهیجان به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

وی با تأکید بر اینکه در رشته تپانچه تیم شهید ابراهیم کشاورز از لاهیجان موفق به کسب مقام نخست این دوره از مسابقات شد اظهار داشت: تیم‌های شهید امین اصغری از رشت و تیم شهید محمد راحلی مقدم از رشت به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

رئیس هیئت تیراندازی گیلان با بیان اینکه در رده‌بندی انفرادی رشته تپانچه بانوان زهرا مرادی از تیم شهید ابراهیم کشاورز لاهیجان اول شد افزود:‌ تینا رمضانیان از تیم شهید محمد راحلی‌مقدم و سیده ریحانه موسوی از تیم شهید علیرضا ناصحی رودسر دوم و سوم شدند.

زارع برگزیده نخست رشته تپانچه آقایان را سجاد پورحسینی بازیکن ملی پوش تیم شهید امین اصغری رشت اعلام کرد ابراز داشت: ‌عباس ژاله از تیم شهید ابراهیم کشاورز لاهیجان و میلاد نیکویی از تیم شهید یعقوب یوسفی صومعه‌سرا نیز در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

وی با اشاره به اینکه در رشته تفنگ بانوان معصومه عسکری از تیم شهید یعقوب یوسفی صومعه‌سرا عنوان اولی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد گفت: غرل غلامی از تیم شهید علیرضا ناصحی رودسر و عالیه اصغری از تیم شهید محمد راحلی مقدم رشت عنوان‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

رئیس هیئت تیراندازی گیلان با تأکید بر اینکه در رشته تفنگ آقایان شاهین محمدی نژاد از تیم شهید ابراهیم کشاورز لاهیجان به مقام نخست رسید افزود: محمدحسین نعمتی و میثم راحلی مقدم از تیم حمید رجبی مقدم بندر انزلی و شهید محمد راحلی مقدم رشت دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ش

نظر شما