شناسهٔ خبر: 31342914 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توقیف کامیون با ۱۷ هزار جوجه مرغ قاچاق در خراسان شمالی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از توقیف یک دستگاه کامیون ایسوزو با ۱۷ هزار جوجه مرغ قاچاق خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق تیمی متشکل از مأمورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان و پلیس آگاهی شهرستان شیروان اقدام به برقراری تور ایست و بازرسی موقت در محور خروجی شهرستان شیروان به فاروج نمودند.

وی با اشاره به اینکه مأموران نهایتا در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حمل مرغ زنده که از استان‌های شمالی به مقصد استان خراسان رضوی در حال تردد بود مشکوک شدند ، افزود: بعد از توقف این خودرو در بازرسی به عمل آمده تعداد ۱۷ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق و بدون مجوز کشف و ضبط شد.

سرهنگ بدری گفت: با تلاش مأموران یک دستگاه کامیون حامل بار مرغ زنده فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و قانونی و از استان گلستان شهر گنبد به مقصد استان خراسان رضوی شهرستان نیشابور بارگیری شده بود.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم نیز دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد، افزود: این فرد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی با بیان به اینکه کارشناسان دامپزشکی ارزش این محموله را ۸۲۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار کرد: پلیس به هیچ‌وجه اجازه نخواهد داد تا مخلان نظم و امنیت به اقتصاد جامعه ضربه بزنند و از مردم عزیز نیز انتظار داریم تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ب

تعداد ۱۷ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در خراسان شمالی کشف و ضبط شد

نظر شما