شناسهٔ خبر: 31342881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیش از ظهر امروز برگزار شد

کلنگ زنی فاز اول پروژه بزرگ شهرک مسکونی الماس آبادان

مراسم کلنگ زنی فاز اول پروژه بزرگ شهرک مسکونی الماس صبح امروز با مشارکت شهرداری آبادان و بخش خصوصی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مراسم کلنگ زنی فاز اول پروژه بزرگ شهرک مسکونی الماس صبح امروز با مشارکت شهرداری آبادان و بخش خصوصی برگزار شد.

شهردار آبادان در مراسم افتتاح این پروژه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های شاخص آبادان است به این دلیل که آبادان جزو 10 شهر اول در بافت فرسوده کشور به شمار می‌آید.

وی افزود: کارهایی که در گذشته انجام شده ماندگاری ملموسی نداشته است و بایدنگاه ویژه‌ای به ساماندهی بافت فرسوده داشته باشیم. هدف این است که شهر حتی با سرعت پایین طوری ساخته شود که  ماندگاری بالایی داشته باشد.

شهردار آبادان بیان کرد: پروژه ساخت شهرک مسکونی الماس در سطح استان نمونه است و نظیر آن تاکنون در هیچ یک از شهرهای خوزستان ساخته نشده است.

وی عنوان کرد: 600 واحد مسکونی، 100 واحد تجاری در مساحت 3 هکتاری و بازارچه ۳ هزار مترمربعی برای تهیه نیازمندی‌های مردم، فضای سبز، پارک و مجموعه‌های ورزشی، بهداشتی، خدماتی و رفاهی با هدف بازسازی مناطق محروم و کم برخوردار شهر و کاهش مراجعات به هسته مرکزی شهر احداث می‌شود.

شهردار آبادان بیان کرد: برای خروج آبادان از رده شهرهای دارای بافت فرسوده  نیاز به همکاری جدی بخش خصوصی داریم، دولت به تنهایی امکان ساخت و ساز را ندارد.

وی با اشاره به اینکه آبادان در مسیر توسعه قرار گرفته است، افزود: حرکت رو به رشد آبادان اگرچه کند اما آغاز شده و به ثمر رسیدن آن به طور قطع در گروه همکاری تمامی ادارات شهری  است.

انتهای پیام /72058/

نظر شما