شناسهٔ خبر: 31342545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

برگزاری امتحانات آموزش های تخصصی تبلیغ در گیلان

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه گیلان گفت: روحانیونی که در ادارات و سازمان ها شاغل می شوند، عموما ممکن است به دلیل اشتغالات اداری دچار فاصله و دوری از فضای تحصیلی شوند که این امر آسیب هایی را متوجه آنها و سازمان مربوطه خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گیلان، امتحانات نیم سال اول 98-1397 روحانیون مرکز آموزش های تخصصی تبلیغ در مدیریت حوزه علمیه گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام سید اسمعیل میرهاشمی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی استان در گفتگو با خبرنگار «حوزه» گفت: این امتحانات مربوط به دوره غیر حضوری آموزش تخصصی تبلیغ و ویژه روحانیون شاغل در ادارات و نیروهای مسلح استان می باشد که تا نهم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه گیلان، هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح علمی و دانش تبلیغی روز روحانیون اعلام کرد و ادامه داد: روحانیونی که در ادارات و سازمان ها شاغل می شوند، عموما ممکن است به دلیل اشتغالات اداری دچار فاصله و دوری از فضای تحصیلی شوند که این امر آسیب هایی را متوجه آنها و سازمان مربوطه خواهد کرد.

حجت الاسلام میرهاشمی، تداوم ارتباط علمی و رشد دانش تبلیغی روحانیون را لازمه حضور مؤثر در عرصه های کاری عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات روزانه نیازها و ذائقه جامعه و مخاطبین، بروز نمودن اطلاعات و مسلح شدن و ابزارهای تبلیغی نوین اجتناب ناپذیر است.

لازم به ذکر است دروس رجال و درایه، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، تفسیر قرآن، تاریخ تحلیلی معصومین علیهم السلام، نقد فرق انحرافی، مدیریت مسجد و مراکز فرهنگی، روانشناسی، پاسخ به شبهات و ارتباط با کودک و نوجوان از جمله مواد امتحانی این دوره می باشد.

نظر شما