شناسهٔ خبر: 31339981 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آقای گل محمدی! دوصد گفته چون نیم کردار نیست

خبرگزاری میزان- انتظار است، افرادی مانند یحیی گل محمدی، علاوه بر اظهار نظرهای مطبوعاتی و رسانه‌ای در میدان عمل هم وارد شده و نسبت به حل مشکلات، هر تعداد که توان و بضاعتش را دارند اقدام و این مسئله را به منزله فرهنگ سازی رسانه‌ای کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، روز گذشته و بعد از پیروزی تیم فوتبال پدیده مقابل سپیدرود رشت یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از این بازی اعلام کرد تصمیم داشته که به خاطر مشکلات اقتصادی مردم و به احترام مردم در نشست خبری شرکت نکند، اما از تصمیمش صرف نظر کرده.

اینکه یک ورزشکار یا هنرمند دغدغه مشکلات اقتصادی مردم را داشته باشد، مسئله بسیار خوبی است و مورد تایید همه است. بدون هیچ تردیدی، مسئولان وظیفه برطرف کردن این مشکلات را برعهده دارند و باید تمام تلاش خود را برای رفع معضلات اقتصادی کشور به کار گیرند.
 
اما مهم این است که ما به عنوان یک چهره شاخص، چگونه می‌توانیم به حل این مشکلات کمک کنیم. مادامی که اقدامی در جهت رفع مشکلات ولو هرچند کوچک انجام ندهیم و دیگران را هم تشویق به این کار نکنیم، با گرفتن ژست‌های این چنینی یا انتشار پست و مطلب در فضای مجازی نه تنها کمکی به مشکلات مردم نمی‌کند بلکه باری به این مشکلات خواهد افزود.
 
انتظار است، افرادی مانند یحیی گل محمدی، علاوه بر اظهار نظرهای مطبوعاتی و رسانه‌ای در میدان عمل هم وارد شده و نسبت به حل مشکلات، هر تعداد که توان و بضاعتش را دارند اقدام و این مسئله را به منزله فرهنگ سازی رسانه‌ای کنند. به قول معروف، دوصد گفته، چون نیم کردار نیست!
 
انتهای پیام/

نظر شما