شناسهٔ خبر: 31339719 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گشایش ۳۰ شعبه جدید مرکز بهارنکو در فارس

در آستانه میلاد حضرت صدیقه طاهره (س) ۳۰ شعبه جدید این مرکز به صورت همزمان و به شیوه وب کنفرانس افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین حمید مقامی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و مدیر مرکز بهارنکو گفت: به مناسبت هشتمین سالگرد آغاز به کار مرکز بهارنکو، ۳۰ شعبه این مرکز در شهرستان‌های کازرون، لامرد، مهر، فراشبند، اقلید، خرم بید، ارسنجان، رستم، آباده طشک، کوار، خرامه، زرقان، بوانات، بیضا، سرچهان، نورآباد، پاسارگاد، قیروکارزین، اشکنان، سپیدان، آباده، داراب، استهبان، نی ریز، مرودشت، فیروزآباد، زرین دشت و سه شعبه در شیراز افتتاح می‌شود.

وی اعلام کرد: این مراسم هشتم اسفند با حضور مسوولان استانی، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت بهداشت و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هشتم اسفند از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح، در سالن ۲۲ بهمن ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار می‌شود.

مرکز تخصصی آموزش و مشاوره خانواده بهارنکو با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و معاونت بهداشتی این دانشگاه در سال ۱۳۸۹، با هدف تقویت و تحکیم بنیان خانواده و بر پایه کارکرد‌های اسلامی ایرانی خانواده در شیراز آغاز به کار کرد.

این مرکز پس از ارزیابی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و موفقیت در کاهش آمار طلاق و افزایش طول زندگی مشترک در شهر شیراز، به عنوان طرح نمونه کشوری معرفی شد.
انتهای پیام/م

افتتاح  ۳۰ شعبه جدید مرکز بهارنکو 

نظر شما