شناسهٔ خبر: 31339479 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جام جهانی 2019 العین؛

دست خالی ملی پوشان پاراتیراندازی از فینال تپانچه 50 متر

تهران – ایرنا - در روز پایانی رقابت های جام جهانی 2019 العین امارات، 2 نماینده ایران در مرحله فینال تپانچه خفیف 50 متر، با قرار گرفتن در جایگاه پنجم و ششم از کسب مدال بازماندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا از فدراسیون جانبازان و معلولین، در ادامه رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی و در فینال ماده تپانچه خفیف 50 متر، مهدی زمانی با ثبت رکورد 163٫6 و ساره جوانمردی با رکورد 144٫3 به ترتیب در مکان های پنجم و ششم قرار گرفتند.
محمدرضا میرشفیعی و سمیرا ارم دیگر نمایندگان کشورمان در این ماده بودند که به ترتیب با رکورد ۵۱۸ و ۵۰۸ در جایگاه هفدهم و بیست و هفتم و قرار گرفتند و از رسیدن به مرحله فینال بازماندند.
در این ماده نماینده های ازبکستان، هند و اوکراین به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.
همچنین تا ساعتی دیگر زهرا غلامزاده و مهدی برنایی در ماده R5 تفنگ بادی ۱۰ متر مختلط درازکش و در کلاس SH2 با حریفان خود به رقابت می پردازند.
پیش از میرشفیعی و در سال 2018 ملی پوشان پاراتیراندازی ایران موفق به کسب 3 سهمیه‌ی مستقیم بازی‌های توکیو 2020 شدند. ساره جوانمردی سهمیه تپانچه بادی 10 متر بانوان، سمیرا ارم سهمیه تپانچه خفیف 50 متر و مهدی زمانی سهمیه تپانچه خفیف 50 متر جواز حضور در توکیو را کسب کرده بودند.
همچنین زهرا غلامزاده و مهدی برنایی دیگر نمایندگان کشورمان در ماده R5 تفنگ بادی درازکش کلاس SH2 به مصاف حریفان خود رفتند و از راهیابی به فینال بازماندند.
به این ترتیب تیم تیراندازی معلولان در رقابت‌های جام جهانی با کسب یک مدال طلای انفرادی در تپانچه بادی ۱۰ متر توسط ساره جوانمردی، یک مدال طلای تیمی در تپانچه بادی ۱۰ متر توسط ساره جوانمردی، سمیرا ارم و زیور فدایی و یک مدال برنز در ماده R2 تفنگ ۱۰ متر بادی ایستاده توسط رقیه شجاعی به کار خود پایان دادند.
مسابقات جام جهانی پاراتیراندازی 2019 العین امارات از 27 بهمن ماه آغاز شده و امروز (4 اسفند ماه) به پایان خواهد رسید.
ورزشی ** 2052**9118**

نظر شما