شناسهٔ خبر: 31338526 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهترین هتل های یزد

R1234/P/S1407/CT12

هتل داد یزد از زیباترین هتل های سنتی ایران و تلفیق ملایمی با چیدمان مدرن و سنتی که آسیبی به بافت سنتی شهر نمیزند. این هتل به اندازه حضور در یک اثر تاریخی، زیبا و دوست داشتنی است.

صاحب‌خبر -

هتل داد یزد از زیباترین هتل های سنتی ایران و تلفیق ملایمی با چیدمان مدرن و سنتی که آسیبی به بافت سنتی شهر نمیزند. این هتل همانقدر زیبا و دوست داشتنی است که حضور در یک اثر تاریخی حیرت انگیز!

هتل داد یزد  به دلیل اینکه یک ساختمان تاریخی است ظرفیت کسب پنج ستاره را ندارد اما شک نکنید این هتل زیباترین در دنیاست؛ آنقدر زیبا و دلنشین و دوست داشتنی که هدیه بهترین مهمانداری را از کشور آلمان دریافت کرد و آنقدر حس نشاط و زندگی را در فضای داخلی خود حفظ کرده است که توریست های زیادی اقامت در این هتل را بسیار ارزشمند دانسته اند.

هتل داد یزد ساختمانی عظیم متعلق به سال 1307 و نزدیک به بافت تاریخی و بادگیرها و بازارها و تجمع های شهری است. این هتل داد نام دارد و با نام صاحبانش شناخته شده و هم اکنون به دست نوادگان ساختمان اداره میشود. نوادگان داد مردمانی مهمان نواز و فروتن و خوش برخورد هستند و این امر را با حضور در این ساختمان به وضوح حس می نمایید.

هتل مشیرالممالک یزد نیز هتل چهار ستاره است اما بیشتر از یک هتل پنج ستاره یزد جست و جو شده و طرفدار دارد. این هتل باغ زیبا بیش از زیبایی و قدمت به دلیل انتقال حس نشاط و شوق شهرت دارد و دلیل اصلی انتخاب آن توسط گردشگران بیش از هر چیز حس خوب در محیط این هتل و باغ بوده است.

هتل مشیر الممالک یزد به دلیل لباس سنتی استقبال گویان و صدای پرندگان باغ و صدای آب روان و درختان سر به فلک کشیده و بادگیر و ساختمان کاهگلی حس خوبی را به گردشگر می دهد که ترجیح می دهند ساعات زیادی را در باغ سپری کنند و کمتر به اتاقشان رجوع کنند.

هتل مشیرالممالک یزد با وجود این جاذبه ها بهترین تلفیق چیدمان ایرانی سنتی و مدرن را دارد و اتاق های آن به لحاظ تمیزی، نور، زیبایی و معماری قابل ستایش هستند.

هتل فهادان یزد  هتل چهارستاره شهر است اما بی انصافی است آن را یک هتل بدانیم که در واقع موزه ای است زنده که اجازه ورود به آن و لمس تمام وسایل و دیواره های آن را دارید. هیچ موزه ای اجازه نمی دهد روی صندلی های تاریخی آن بشینید یا روی تخت های کهن لم دهید.

هتل فهادان یزد خیره کننده ترین هتل یزد بوده و اگر خانه های تاریخی و بی شمار ایران را دسته بندی کنیم فهادان در رتبه دوم قرار دارد که اجازه اقامت در آن را دارید.

هتل فهادان یزد با آینه کاری ها، شیشه های رنگی، اتاق های اندورنی و بیرونی، بادگیر و سرداب و حوض و نور عالی، چیدمان کاملا تاریخی و اعیانی نشانی است از زندگی اشراف یزد از دیرباز تا بحال!

هتل پارسیان صفائیه یزد  هتل پنج ستاره و در رزرو هتل یزد اولین انتخاب اغلب گردشگران است اما هتل های چهار ستاره و ساختمان های تاریخی زیادی هم سطح آن قدم برداشته اند و رقابت جدی با یک دیگر دارند.

 

انتهای پیام/

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط تسنیم تأیید و یا رد نمی‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما