شناسهٔ خبر: 31337255 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره در استان هرمزگان:

مسابقات مناظره دانشجویان دانشگاه‌های هرمزگان در حال برگزاری است

گروه فرهنگی ــ دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان هرمزگان گفت: مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان از ۴ تا ۱۰ اسفندماه در سالن آمفی‌تئاتر جهاد دانشگاهی در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان دانشگاه‌های هرمزگان در حال برگزاری است

میلاد رأفت، دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره در استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان اظهار کرد: هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، با شعار مناظره فرصتی برای یادگیری، برای رقابت دانشجویان در همه رشته‌ها و مقاطع تحصیلی در مراحل استانی، منطقه‌ای و کشوری هم‌اکنون در مرحله استانی در سالن آمفی‌تئاتر جهاد دانشگاهی در حال برگزاری است و تا جمعه، ۱۰ اسفندماه ادامه دارد.
وی افزود: مناظره فرصتی برای یادگیری است، با یادگیری مناظره دانشجویان در کنار یکدیگر تمرین گفت‌وگو می‌کنند همچنین در کنار تمرین کار گروهی، مطالعه گروهی و فن بیان دارند و درواقع اخلاق گفت‌وگو را تمرین می‌کنند.
دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره در استان هرمزگانی یادآوری کرد: قبل از برگزاری مسابقه نشست توجیهی در راستای این مسابقات برگزار و قرعه‌کشی تیم‌ها با حضور دانشجویان شرکت‌کننده انجام‌ شده است.
رأفت ادامه داد: سال گذشته نیز این مسابقات در استان هرمزگان برگزارشده است و چهار تیم منتخب به مسابقات منطقه‌ای اعزام شدند که در نهایت یک تیم از استان هرمزگان در مرحله مسابقات کشوری حضور یافت.
دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره در استان هرمزگان با اشاره به افزایش استقبال دانشجویان جهت شرکت در این مسابقات در سال جاری ابراز امیدواری کرد که سطح مسابقات نسبت به سال گذشته ارتقا یافته و تیم‌هایی توانمندتر به مراحل بعدی مسابقات اعزام شوند.
وی در پایان با بیان اینکه اعضای هیئت‌ داوران در پایان رقابت بر اساس آیین‌نامه مسابقات مناظره دانشجویی و با توجه به امتیازات داوری، تیم موافق را به‌عنوان تیم برنده اعلام می‌کنند، گفت: دو نشست تخصصی در حوزه مشکلات نشریات دانشجویی استان با حضور فعالان نشریات استان و همچنین نشست تخصصی پیرامون فاضلاب خلیج‌فارس در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه برگزار می‌شود.
در حاشیه این مسابقه کانون خیریه سم سم با هدف کمک به دانشجویان نیازمند و همراهی ایتام و کودکان بیمار، اقدام به بر گذاری میز خوراکی کرده‌اند.
انتهای پیام

نظر شما