شناسهٔ خبر: 31336740 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

منصوریان در گفت‌وگو با میزان:

گلادیاتورهای پاس ناجا آماده قهرمانی در لیگ ووشو هستند/ دانشگاه‌آزاد از پارس‌جنوبی بهتر است!

خبرگزاری میزان- حمیدرضا منصوریان سرمربی تیم ووشوی پاس ناجا گفت: گلادیاتورهای من آماده مبارزه در هفته پایانی و قهرمانی در لیگ ووشو هستند.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط تیم ووشوی پاس ناجا اظهار داشت: در یک قدمی قهرمانی هستیم و عزم خود را برای رسیدن به قهرمانی جزم کردیم و با توجه به پتانسیل خوبی که در بخش تالو و ساندا داریم، می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی افزود: هفته پایانی با تیم پارس‌جنوبی بازی داریم که مثل مار زخمی است و منتظر کوچکترین لغزشی است تا بتواند باز هم قهرمان شود، اما ما این تیم را شکست می‌دهیم و اگر هم یک درصد شکست بخوریم، مطمئن باشید اختلاف زیاد نیست.

سرمربی تیم ووشوی پاس ناجا در واکنش به اینکه شاید تجربه بازیکنان پارس‌جنوبی در هفته پایانی برای تیمش دردسر ساز شود، تصریح کرد: در وهله اول به نظر من تیم دانشگاه آزاد از پارس‌جنوبی بهتر است! اما مطمئن باشید در نهایت شاگردان من (پاس ناجا) قهرمان خواهند شد. بازیکنان را از نظر مالی شارژ کردیم تا با روحیه در مسابقات حاضر شوند و یقین دارم گلادیاتور‌های من در هفته پایانی هم با تمام وجود می‌جنگند.

منصوریان در پایان خاطرنشان کرد: لیگ ووشو جذابیت‌های زیادی دارد و امیدوارم هفته پایانی هم شاهد رقابت‌های زیبایی باشیم و شایسته‌ترین تیم صاحب کاپ قهرمانی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما