شناسهٔ خبر: 31335442 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازی در سالن مهران در همه حال سخت است

دامغانی: 6 جنگجو به میدان خواهم فرستاد/ هیچگاه از پیش بازنده نبودم

سرمربی تیم والیبال فولاد ایرانیان سیرجان گفت: برای بازی برگشت مقابل پیام 6 جنگجو به میدان خواهم فرستاد تا برای پیروزی تیم تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا دامغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  درمورد بازی برگشت تیمش برابر پیام خراسان در مرحله پلی‌آف لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: شرایط کلی تیم ما چندان مساعد نیست، چون مهدی مهدوی در بازی رفت دچار مصدومیت شد. مهدوی ستون تیم ما بود و اتفاقی که برای وی رخ داد از نظر فنی و روحی کمی تیم را دچار مشکل کرد.

وی ادامه داد: ما تنها با یک پاسور بومی به مشهد رفته‌ایم و با تمام شرایطی که داریم تا آخرین لحظه خواهیم جنگید. شک نکنید که تیم سیرجان در بازی برابر پیام بازنده مطلق نخواهد بود. از نظر روانی با تیم کار کرده‌ایم و مسئولان هم حمایت خوبی از ما داشته‌اند تا برنده باشیم. بازی در سالن مهران مشهد حتی با وجود مهدی مهدوی هم سخت است، چه برسد حالا که او را هم در اختیار نداریم!

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان خاطرنشان کرد: در ورزش هیچ چیزی غیر ممکن نیست و به همین دلیل می‌جنگیم تا کار را به بازی سوم بکشانیم. نباید گفت که چون ما در تمام بازی‌های قبلی مقابل پیام باخته‌ایم و مهدوی را هم در اختیار نداریم قطعاً بازنده هستیم. ما هیچ وقت بازنده مطلق نبودم و همیشه برای پیروزی جنگیده‌ام. شک نکنید در بازی فردا هم 6 جنگجو به میدان خواهم فرستاد تا برای پیروزی تیم تلاش کنند.

دامغانی درخصوص آخرین شرایط مهدی مهدوی عنوان کرد: او به همراه تیم به مشهد نیامده است. مهدوی به تهران  و نزد دکتر کیهانی رفته تا پس از MRI وضعیت دقیق زانویش مشخص شود. 

انتهای پیام/س

نظر شما