شناسهٔ خبر: 31335423 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرمربی والیبال خاتم: هواداران می‌گفتند بازیکنان کاله حرفهای رکیک به آن‌ها زده‌اند

71576

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: وقتی با هواداران‌مان صحبت کردم، می‌گفتند دلیل عصبانیت آن‌ها حرفهای رکیکی بوده که بازیکنان کاله به آن‌ها زده‌اند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا سالک در گفت و گو با ایسنا، در مورد حواشی بازی دو تیم خاتم اردکان و کاله مازندران در مرحله نخست پلی‌آف لیگ‌برتر والیبال، توضیح داد: تا ست چهارم مشکل خاصی وجود نداشت و بازی در شرایط عادی پیگیری می‌شد. این حواشی هم زمانی به وجود آمد که در ست چهارم ما ۱۶-۱۰ از تیم کاله پیش بودیم که بطری آبی از سوی یکی از تماشاگران که طرفدار تیم ما هم نبود به زمین پرتاب شد.

او ادامه داد: همه جامعه والیبال طرفداران تیم خاتم را می‌شناسند و می‌دانند که این رفتارها در شأن هواداران ما نیست. با این حال به دلیل اتفاقی که رخ داد حساسیت‌ها بیشتر شد و زمانی که من با هواداران‌مان صحبت کردم، می‌گفتند بازیکن تیم کاله پس از تعویض در کنار نیمکت به آن‌ها کلمات رکیکی را گفته که عصبانی شده‌اند. حتی در میان بازی هم من چندین بار گفتم که اگر بازی اندکی آرام‌تر دنبال شود بهتر است.

سالک گفت: البته این حواشی تنها مختص به شهر اردکان نیست و حتی زمانی که ما در آمل میهمان کاله بودیم چنین حواشی وجود داشت و به ما توهین کردند اما از آن‌ها گذشتیم.

او در مورد شکست خانگی تیمش در بازی نخست مرحله پلی‌آف نیز توضیح داد: همانطور که می‌دانید شهرام محمودی پنج بازی مصدوم بود و نزدیک به ۱۲ روز هم او را در اختیار نداشتیم و در تمرین شرکت نمی‌کرد. با وجود همه کارها و مداواهایی که روی پای او انجام شد نتوانستیم محمودی را به شرایط آرمانی برسانیم و در واقع با یک بازیکن کمتر بازی می‌کردیم. به هر حال بازیکن دوم ما در پست محمودی هم نتوانست کارایی او را داشته باشد و به همین دلیل کار برای ما سخت شد تا این نتیجه رقم بخورد.

سالک در ادامه با بیان اینکه می‌توانستیم بازی مقابل کاله را ۳-۰ پیروز شویم، توضیح داد: پس از اینکه در ست اول به پیروزی رسیدیم، اگر در ست دوم بی‌تجربگی نکرده و ۲۴-۲۶ نتیجه را واگذار نمی‌کردیم، به احتمال زیاد بازی سه بر صفر تمام می‌شد. ضمن اینکه باید بگویم رضا صفایی بازیکن تیم کاله در این بازی بسیار خوب بازی کرد و عملکرد قابل قبولی داشت. بازی نزدیک بود اما متأسفانه در ست پنجم ۲ توپ برگشتی ما در امتیازات ۵-۶ در زمین کاله نخوابید و در انتها بازی را باختیم.

سرمربی تیم والیبال خاتم در پاسخ به این سوال که آیا به بازگشت بازیکنانش در بازی برگشت امیدوار است یا نه؟ اظهار کرد: مطمئناً همینطور است چون ما چاره‌ای جز پیروزی در آمل نداریم. یک بازی را باخته‌ایم و اگر این بازی را هم واگذار کنیم از مسابقات حذف می‌شویم. مطمئن باشید با همه توان خود مقابل کاله حاضر می‌شویم تا با کسب پیروزی، تکلیف تیم صعود کننده در بازی سوم مشخص شود.

او در پایان گفت: مسلماً برای بازی برگشت باید نقاط ضعف خود را برطرف کنیم تا به برتری برسیم. چاره‌ای جز پیروزی در این بازی نداریم و به همین دلیل با تمام توان بازی خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما