شناسهٔ خبر: 31335141 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با حکم نماینده ولی فقیه در استان بوشهر

مدير مركز رسيدگي به امور مساجد استان بوشهر منصوب شد

با حکم نماینده ولی فقیه در استان بوشهر مدير مركز رسيدگي به امور مساجد استان بوشهر منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام عیسی راستگو طی حکمی از سوی آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، به عنوان مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر منصوب شد.

در متن حکم آمده است: مساجد به عنوان دفاع ازحریم دین نقش بی نظیری را در پیروزی انقلاب اسلامی داشته واکنون که نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(دامت برکاته العالیه) دهه پنجم را باشکوه هر چه تمامتر آغاز کرده است، نگاه جدی‌تری نسبت به نقش مساجد و رویکرد سازنده‌تری جهت جذب جوانان مورد انتظار است و این مهم زمانی حاصل خواهد شد که مسجد با شاخصه‌های تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد و مدیریت شود.

در ادامه این حکم آمده است: لذا با عنایت حق تعالی، جنابعالی که تجربه سال ها مدیریت در عرصه  فرهنگی در کسوت امام جمعه دارید به مدت یکسال بعنوان مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر منصوب می‌نمایم.

امید است با استفاده از نظریات کارشناسان و همکاری با مجموعه‌ها و نهادهای مرتبط با مساجد و ایجاد هماهنگی بیشتر با ائمه محترم جمعه و جماعات وهم افزایی کارآمد، ظرفیت‌های موجود شناسایی و بر آن افزوده شود.

توفیقات روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

بنابر این گزارش، سیاستگذاری و ارائه الگوهای مناسب برای ساخت، تجهیز و اداره مساجد، تبیین سیاست های راهبردی جهت تامین منابع و استقلال مالی مورد نیاز مساجد اعم از موقوفات و غیره،  هدایت، حمایت و نظارت بر کلیه فعالیتهای مساجد و مراکز وابسته به آن اعم از عبادی، اجتماعی ، سیاسی و غیره و  ایجاد ارتباط مناسب بین مساجد و تأسیس شبکه های کارآمد و مؤثر از مساجد کشور در جهت تأمین اهداف نظام اسلامی از مهمترین وظایف مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر است.

 

انتهای پیام/

نظر شما