شناسهٔ خبر: 31334233 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

از سر غرور نباید صحبت کنیم

قوچان‌نژاد: از مصدومیت مهدوی ناراحت شدم/ باید در مشهد کار را تمام کنیم

سرمربی تیم والیبال پیام خراسان گفت: با توجه به نتیجه‌ای که کسب شده باید در مشهد کار صعودمان را تمام کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، جبار قوچان‌نژاد درمورد پیروزی ارزشمند تیمش در بازی نخست مقابل فولاد سیرجان اظهار داشت: از لحاظ فنی بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، زیرا حریف به شدت پرفشار وارد زمین شده‌بود. در کنار هواداران‌شان انگیزه زیادی داشتند و مشخص بود که روی بازی سرعتی کار ویژه‌ای کرده‌اند.

وی افزود: در حین بازی رفته‌رفته توانستیم تیم حریف را کنترل کنیم و بازی را به اختیار خود درآوردیم. خوشبختانه از ست دوم، سرویس‌های خوب خود را شروع کردیم و کاری کردیم که حریف مجبور شد به دو گوشه زمین هدایت شود. وقتی به منطقه ۲ و ۴ رفتند، هم خوب دفاع کردیم و هم خوب توپ گرفتیم.

قوچان‌نژاد با ابراز تاسف از مصدومیت مهدوی، پاسور فولاد سیرجان گفت: واقعاً از اینکه مهدی مهدوی به آن شکل آسیب دید، ناراحتم؛ از اینکه فولاد با کنار رفتن یک بازیکن شاخص و باکلاس تضعیف شد به شدت ناراحت هستم. مهدوی جزو سرمایه‌های والیبال ایران است و برای وی ارزوی سلامتی می‌کنم.

قوچان‌نژاد در خصوص بازی برگشت تصریح کرد: هر‌بازی شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌شود فکر کرد که بازی ساده‌ای در کنار هواداران‌مان خواهیم‌داشت. باید بازی برگشت را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و کار را در مشهد تمام کنیم. بازیکنانم شخصیت و ظرفیت بالایی دارند و شرایط را خوب می‌سنجند. از سر غرور نباید صحبت کنیم، زیرا می‌دانیم کار سختی داریم.

انتهای پیام/ر

نظر شما