شناسهٔ خبر: 31334196 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جمله | لینک خبر

درویش از مدیر عاملی سایپا استعفا داد

صاحب‌خبر -

در تمرین سایپا به بازیکنان گفته شده مدیر عامل این باشگاه از سمت خود استعفا کرده است. به گزارش “ورزش سه”، رضا درویش که از اردیبهشت ماه ۹۵ به‌عنوان جانشین بیت‌الله رضایی در پست مدیر عاملی باشگاه سایپا انتخاب شد و طی دو فصل و نیم اخیر در این باشگاه حضور داشت، اکنون به نظر می‌رسد به پایان کار با نارنجی پوشان رسیده است.
بودجه باشگاه سایپا در دو سال گذشته کاهش پیدا کرده و این فصل به اوج خود رسیده، طوری که علاوه بر مسائلی مثل نداشتن زمین تمرین و چمن مناسب برای برگزاری مسابقات خانگی، این تیم برای سفرهای خود نیز دچار مشکلاتی بوده و این موضوع در دو سفر اخیرشان به رشت و قطر مشاهده شده است.
بازیکنان سایپا بخاطر عدم پرداخت مشکلات مالی و عدم پرداخت قراردادهای‌شان، دو روز گذشته دست به اعتصاب زدند. در تمرین دیروز نارنجی پوشان به آنها عنوان شد که رضا درویش از مدیر عاملی باشگاه سایپا استعفاء داده است.

جهانبخش: انتظار نداشتم ۹ هفته خانه‌نشین شوم
می‌خواهم برای برایتون گل‌های بیشتری بزنم
هافبک ایرانی برایتون در مصاحبه با سایت باشگاه انگلیسی گفت: از من به عنوان یک وینگر در خط حمله مردم و هواداران انتظار دارند که بیشتر از این ها گلزنی کنم یا در گل ها موثر باشم.
علیرضا جهانبخش، هافبک ملی پوش کشورمان در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه برایتون گفت: من در شرایط کنونی از لحاظ جسمی در وضعیت خوبی قرار دارم. بعد از ۴ یا ۵ بازی دیگر به میادین برخواهم گشت. ما در ۲ بازی اخیر به پیروزی رسیدیم و من نیز تمرینات خوبی داشتم. اعتماد به نفس بالایی برای برگشتن دارم.
وی درباره مصدومیت طولانی مدت اول فصلش گفت: اصلا انتظار نداشتم که به مدت ۸ یا ۹ هفته از میادین دور باشم. مصدومیت نیز جزئی از فوتبال است. واقعا شرایط سختی را پشت سر گذاشتم. از لحاظ جسمی و روانی شرایط بدی داشتم ولی خداراشکر ان مرحله را پشت سرگذاشتم و الان در شرایط خوبی قرار دارم. الان نیاز دارم دوباره به میدان بروم و بازی کنم تا اعتماد به نفس را دوباره به دست بیاورم. من فقط می خواهم در برایتون بیشتر در ترکیب قرار بگیرم.
ستاره ایرانی ادامه داد: از من به عنوان یک وینگر در خط حمله مردم و هواداران انتظار دارند که بیشتر از این ها گلزنی کنم یا در گل ها موثر باشم. هدف من در شرایط کنونی تمرکز روی قوای جسمانی است تا بتوانم به آمادگی کامل برسم و در نهایت برای برایتون گل های بیشتری بزنم و این امری مهم برای من است. البته پیروزی تیم مهمتر از گلزنی من است.
واکنش مدیرعامل پارس جنوبی به شایعه واگذاری
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی اعلام کرد سیدپیروز موسوی به عنوان مدیرعامل منطقه ویژه از بدو ورودش به این سازمان حمایت خوبی از تیم فوتبال جم داشته است.
به گزارش ورزش سه،بهرام رضاییان در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی درباره شایعه پیرامون عدم حمایت منطقه ویژه پارس جنوبی از تیم فوتبال خود و واگذاری نماینده جم در لیگ برتر عنوان کرد: به شایعات در این خصوص توجه نکنید. هدف نفت از حمایت ورزش توجه به محیط پیرامونی در راستای مسئولیت های اجتماعی اش است. تا الان هم هر تصمیمی گرفته شده و ادامه پیدا خواهد کرد، تصمیمی است که به سود هواداران و منطقه باشد. این فضای همدلی هم باید ادامه داشته باشد تا روزهای خوب خود را ادامه دهیم.
وی ادامه داد: قوانین ومقررات جاری باعث شده تا جلوی پرداختی مستقیم از سوی وزارت نفت به باشگاه گرفته شود و ما نتوانیم شرایطی که در لیگ یک داشتیم را ادامه دهیم. با همه این موارد اما تا الان تیم روپا بوده و خواهشم هم این است که به حواشی توجه نکنید.
رضاییان در پایان افزود: آقای سیدپیروز موسوی از بدو ورودش به منطقه ویژه پارس جنوبی از تیم فوتبال حمایت کرده و از محل اسپانسرها و شرکت های صنعتی منطقه توانسته ۳۵ درصد پول جور کند و به تیم بدهد. پشتیبانی مناسبی نیز از تیم می شود و انشاالله در آینده شرایط بهتر خواهد شد.
حضور رسمی دومین بازیکن ژاپنی در لیگ برتر
پس از سوگیتا تاکافومی به عنوان دومین ژاپنی تاریخ لیگ برتر مقابل نساجی مازندران وارد زمین شد.
در دقیقه ۵۸ دیدار دو تیم نساجی مازندران و فولادخوزستان و در شرایطی که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان مجید جلالی دنبال می شود، افشین قطبی تصمیم به ورود بازیکن ژاپنی ای گرفت که در پنجره زمستانی او را به خدمت گرفته است.
پیش تر سوگیتا در شروع فصل به تراکتورسازی پیوسته بود تا اولین بازیکن ژاپنی لیگ برتر نام بگیرد و حالا تاکافومی دومین بازیکن ژاپنی است که در لیگ برتر ایران اولین تجربه اش را مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی تجربه می کند.
کلوب بروژ بدون کاوه از اروپا حذف شد
کلوب بروژ درغیاب مهاجم ایرانی خود مقابل سالزبورگ اتریش شکست خورد و از لیگ اروپا کنار رفت.
در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، تیم کلوب بروژ که کاوه رضایی را برای پنجمین مسابقه پیاپی جزو نفرات ذخیره داشت، مهمان تیم سالزبورگ اتریش بود.
کلوب بروژ که هفته گذشته در استادیوم جان بریدل با نتیجه ۲ بر یک به برتری مقابل سالزبورگ به برتری رسیده بود، در دیدار برگشت خارج از خانه نتوانست از سد تیم اتریشی عبور کند و با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد تا از لیگ اروپا حذف شود.
کاوه رضایی که پس از دوران مصدومیت دو بار حضور تعویضی در ترکیب کلوب بروژ داشت، در دیدار برگشت مقابل سالزبورگ اتریش برای سومین بازی متوالی به طور کامل نیمکت‌نشین بود و حذف تیمش از لیگ اروپا را نظاره می‌کرد.

نظر شما