شناسهٔ خبر: 31333352 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سارقان خشن تهران با ۶ فقره قتل عمد به دام افتادند+ تصاویر

سردار رحیمی از دستگیری آدمکش مخوفی خبر داد که ۶ نفر را به قتل رسانده است.

صاحب‌خبر -

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی تحقیقات و بررسی‌های پلیس تهران بزرگ مبنی بر شناسایی سارقان منازل، تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید؛ ثبت ۱۰ هزار پرونده کلاهبرداری در دیوار

وی با اشاره به زاغ زنی سارقان از محل مورد نظر خود جهت سرقت از منازل، افزود: این افراد با سرقت از منازل شهروندان، ده‌ها منزل در ۱۴ محله پایتخت را تخلیه کرده و بلافاصله از محل متواری می‌شدند.

آدمکش مخوف تهران بعد از کشتن ۶۰ نفر به دام افتاد + عکس

سردار رحیمی بیان کرد: ۶ نفر از اعضای این باند دارای سابقه ارتکاب جنایت و قتل عمد هستند، که با دریافت رضایت از اولیای دم و سپری شدن دوران محکومیت از زندان آزاد شدند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: ماموران پلیس در ساعت ۴ بامداد روز گذشته (جمعه) با شناسایی ویلایی در صفا دشت کرج، وارد مخفیگاه متهمان شده و تواتستند ۱۳ مرد و ۲ زن که از سارقان سابقه دار بودند را دستگیر کردند که یکی از سارقان ۵۶ بار توسط پلیس دستگیر شده بود.

«هیتمن» بعد از کشتن ۶۰ نفر در تهران به دام افتاد + تصاویر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه این افراد موجب سلب آرامش و امنیت شهروندان شده بودند، بیان کرد: تمام سارقان و زورگیران بدانند که پلیس با قاطعیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهر را برهم بزنند برخورد خواهد کرد و پلیس در این خصوص با فردی شوخی ندارد.

«هیتمن» بعد از کشتن 60 نفر در تهران به دام افتاد + تصاویر

یکی از شاکیان با اشاره به سرقت رفتن ۴۰۰ میلیون تومان ارز و جواهرات از منزل وی توسط اعضای این باند سارق، گفت: با توجه به ضبط دوربین‌های مداربسته در منزلم، افراد ساعت ۲۰:۳۷ دقیقه وارد منزلمان شدند و ساعت ۲۰:۵۷ دقیقه تمام لوازم داخل گاوصندوق اعم از پول ارز و طلا و جواهرات را به سرقت بردند.

«هیتمن» بعد از کشتن ۶۰ نفر در تهران به دام افتاد + تصاویر

دیگر شاکی حاضر در صحنه گفت: من به همراه خانواده در مسافرت بودم که با اطلاع دادن همسایه‌ها متوجه شدم که سارقان به منزل من آمده و طلا و جواهرات من را به سرقت بردند.

وی افزود: زمانی که به خانه بازگشتم با تخریب درب به سرقت رفتن وسائل  منزلم مواجه شدم؛ حدود ۱۰۰ میلیون تومان طلا و ارز‌هایی که در منزل داشتم که همگی به سرقت رفتند.

انتهای پیام/

سارقان تهران بعد از کشتن ۶ نفر به دام افتادند

برچسب‌ها:

نظر شما