شناسهٔ خبر: 31333252 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بازی‌های فشرده و اسفندماه سخت آبی‌ها

هر 4 روز یک بار در لیگ و فرصت 5روزه برای آسیا

استقلال اسفندماه سخت و پرفشاری را پیش رو دارد؛ طبق برنامه وینفرد شفر و شاگردانش تا 25 اسفند 7 بازی پیش رو دارند که به طور متوسط هر 4 روز یک مسابقه می‌شود

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، اولین خان از 7 خان استقلال بازی روز چهارشنبه برابر پارس‌جنوبی جم بود که با درخشش آیاندا پاتوسی موفق شدند به سلامت از آن عبور کنند. دومین خان یکشنبه 5 اسفند بازهم در ورزشگاه آزادی است. این بازی و نتیجه آن در معادله قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر تعیین‌‌کننده است. 4 روز بعد یعنی پنجشنبه 9‌اسفند در اهواز خواهد بود. بعد از آن نوبت به لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد. سه‌شنبه ‌14 اسفند شفر و شاگردانش به قطر می‌روند تا به مصاف الدوحیل بروند. 4 روز بعد یعنی جمعه 17 اسفند استقلالی‌ها در آزادی میزبان نفت مسجدسلیمان هستند.

5 روز بعد از آن یعنی 21 اسفند در ورزشگاه آزادی با العین امارات مصاف می‌دهند. 4 روز بعد از آن نیز یعنی 25 اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی می‌روند تا سال 97 را پایان ببرند. به این ترتیب استقلال هر 4 روز یک بار در لیگ و هر 5 روز یک بار در آسیا بازی دارد. این فشردگی کار این تیم را سخت می‌کند. آنها برای رسیدن به قهرمانی و جبران فاصله 7 امتیازی تا صدر جدول نباید حتی یک امتیاز از دست بدهند. در آسیا هم در گروه مرگ، یک امتیاز ارزش‌اش چند برابر است.

نفت و نساجی با تلفیقی  از اصلی و ذخیره‌ها

 در این فشردگی تعداد بالای بازیکنان می‌تواند عصای دست شفر شود. به خصوص که بعد از بازی با ذوب‌آهن طارق همام هم شرایط بازی پیدا می‌کند و دست پیرمرد آلمانی برای استراحت دادن و چرخشی بازی گرفتن از شاگردانش بازتر خواهد بود. با توجه به فاصله کم بازی‌ها شفر ناچار است بعد از لیگ قهرمانان آسیا به تیم اصلی خودش استراحت بدهد. به این ترتیب احتمالا آبی‌ها در بازی با نفت مسجدسلیمان و همچنین نساجی با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره پا به میدان بگذارد.

برچسب‌ها:

نظر شما