شناسهٔ خبر: 31332759 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خدري در تذكري آيين‌نامه‌اي:

زمان مجلس را براي طرح پيشنهادات مكرر درباره بودجه 98 هدر ندهيد

نماينده بوشهر در مجلس خطاب به نمايندگان گفت: زمان مجلس را براي طرح پيشنهادات مكرر درباره بودجه 98 هدر ندهيد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (شنبه) پارلمان و در جریان بررسی لایحه بودجه سال 98، با انتقاد از بیان پیشنهادات مکرر و متعدد در بودجه توسط برخی نمایندگان، اظهار داشت: طبق تبصره یک ماده 82 آیین‌نامه داخلی مجلس، در جلسات علنی مجلس باید صرفاً پیشنهاداتی مطرح شود که توسط نمایندگان و کمیسیون‌ها در زمان مقرر دریافت شده و به چاپ رسیده باشد و با قانون برنامه ششم توسعه هم مغایرت نداشته باشد.

وی افزود: سال گذشته که منابع ما مشخص بود و روزانه 3 میلیون بشکه نفت فروش داشتیم، همه دیدیم که وضعیت اقتصادی به کجا رسید اما شرایط اقتصادی سال آینده به مراتب سخت‌تر می‌شود.

نماینده مردم بوشهر در مجلس تصریح کرد: یکی از دوستان حدود 22 دقیقه از زمان مجلس را گرفت و پیشنهادی را مطرح کرد که فقط 16 رأی آورد، کسی که ادعا می‌کند هر دقیقه مجلس هزینه زیادی می‌برد، بداند که آیا خدا را خوش می‌آید که زمان مجلس برای طرح پیشنهادات مکرر هدر دهد.

خدری یادآور شد: ما باید هر چه سریع‌تر بودجه سال آینده را تعیین تکلیف کنیم تا به بررسی مسائل مهم‌تری چون اقتصاد کشور ورود کنیم.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ این تذکر خدری گفت: تذکر شما خیرخواهانه است و دوستان باید رعایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما