شناسهٔ خبر: 31332698 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

والیبالیست هرمزگانی در جمع نفرات اعزامی به تایلند جای گرفت

بندرعباس- ایرنا- رییس هیات والیبال هرمزگان گفت: با نظر کادر فنی تیم ملی والیبال ساحلی زیر 21 سال کشورمان، والیبالیست این استان در لیست نهایی نفرات اعزامی این تیم به تایلند قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

فریدون الهامی روزجمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ابوالحسن خاکی زاده والیبالیست هرمزگانی است که به همراه سه والیبالیست دیگر از استان های گیلان، مازندران و گلستان به این رقابتها اعزام خواهد شد.
وی افزود: دومین اردوی تیم ملی زیر 21 سال والیبال ساحلی کشورمان جهت حضور در قابتهای قهرمانی آسیا انتخابی جهان با حضور هشت بازیکن در روزهای 27 تا 30 بهمن در محل کمپ تیم های ملی والیبال ساحلی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.
وی با بیان اینکه سه بازیکن از هرمزگان به این اردو دعوت شده بودند، افزود: بازیکنان دعوت شده به این اردو زیر نظر آرش رامسری سرمربی تیم ملی تمرین و در نهایت چهار نفر جهت اعزام به رقابتهای آسیایی انتخاب شدند.
الهامی بیان داشت: از سه هرمزگانی دعوت شده به اردو، خاکی زاده در لیست نهایی نفرات اعزامی به این رقابتها جای گرفت.
رییس هیات والیبال ساحلی هرمزگان با اشاره به استعدادهای ویژه این رشته در استان، گفت: پیش از این نیز محمد رضا شبیری ، سجاد حیدری و سامان بهبودی از هرمزگان در تیم ملی نوجوانان و جوانان عضویت و در مسابقات آسیایی و جهانی حضور داشتند.
لازم به ذکر است، تیم ملی والیبال ساحلی زیر ٢١ سال کشورمان اواخر اسفند ماه جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به کشور تایلند اعزام می شوند.
7198/6048

نظر شما