شناسهٔ خبر: 31332179 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خوش خبر: سال ۹۸ ترافیک سنگینی در والیبال داریم

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: سال آِینده ترافیک سنگینی در فدراسیون والیبال ایران وجود دارد.

صاحب‌خبر -

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با وضعیت والیبال ایران در سال آینده گفت: ترافیک سنگینی برای والیبال ایران در سال آتی وجود دارد و یکسری تداخل‌هایی نیز ایجاد شده است.

وی ادامه داد: بازیکنانی که ما برای تیم ملی والیبال بزرگسالان نیاز داریم  با مسابقات باشگاه‌های آسیا تداخل پیدا کرده و برنامه‌های تیم ملی  تغییر کند.

خوش خبر تصریح کرد: اولین مسابقات تیم ملی والیبال مردان ایران تحت عنوان لیگ جهانی در اواخر اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار می‌شود و بعد از تعطیلات عید نوروز اولین اردوی تیم ملی والیبال مردان برگزار می‌شود.

حریفان همان همیشگی‌ها هستند

خوش خبر در مورد حریفان ایران در لیگ جهانی و جام ملت‌های آسیا گفت: تقریبا همان حریفان همیشگی در لیگ جهانی و مسابقات قهرمانی آسیا با ما هم گروه شده اند و خیلی تفاوتی نکرده است، ولی کار سختی داریم به خصوص آن ۲ هفته‌ای که در تهران میزبان لیگ جهانی هستیم.

وی افزود: بار‌ها از حریفان گروه هایمان در مسابقات سال آتی بردیم و باختیم، ولی امسال موضوع متفاوت است و بحث انتخابی المپیک مطرح می‌شود و ما به هیچ وجه نمی‌توانیم به نتیجه‌ی ضعیف قانع شویم و از همان الان مشغول هدف گذاری می‌باشیم که در تمامی مراحل مسابقات بهترین نتیجه را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: حریفان ایران در جام باشگاه‌های آسیا مشخص شد


انتهای پیام/

نظر شما