شناسهٔ خبر: 31331648 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

غلامی: ما همه سرباز تیم ملی هستیم

کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: ما همه سرباز تیم ملی فوتسال بانوان ایران هستیم و فرقی نمی‌کند کدام کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان را هدایت کند ما برای سربلندی ایران می‌جنگیم.

صاحب‌خبر -

نسیمه غلامی در مورد کادر فنی جدید تیم ملی فوتسال بانوان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تمامی ما بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان سرباز تیم ملی هستیم و برای ما فرقی نمی کند کدام کادر فنی هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد چه یک سرمربی خارجی و چه یک سرمربی ایرانی ما فقط برای سربلندی کشورمان می جنگیم و وقتی برای تیم ملی بازی می کنیم فقط به کشورمان ایران می اندیشیم.

وی گفت: شهناز یاری و زیور بابایی که هم اکنون به عنوان کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب شده اند هر ۲ از مربیان باسابقه و شایسته کشورمان هستند و باید دید برای مسابقات تیر ماه سال آینده جام ملت های آسیا چه برنامه ای دارند.

پرداخت پاداش تا قبل از عید

غلامی در مورد پاداش عقب مانده تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات قهرمانی جام ملت های آسیا گفت: پاداش قهرمانیمان در آسیا را قطعا می دهند و جای تردیدی در این مورد نیست.

وی افزود: لیلا صوفی زاده نائب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفته است که پاداش تمامی بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان را تا قبل از عید می دهند و علت به عقب افتادن آن هم ترافیک کاری فدراسیون فوتبال به دلیل مسابقات جام جهانی و مسابقات جام ملت های آسیا مردان بوده است.

تیم فوتسال بانوان روسیه را خوب می شناسیم

غلامی در مورد بازی دوستانه سال جاری تیم ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه گفت: تیم ملی فوتسال بانوان روسیه را خوب می شناسیم و زیاد با این تیم بازی کردیم، در اوایل به این تیم می باختیم چون تجربه کافی بازی نداشتیم ولی در بازی های آخر مساوی می کردیم و حتی یک بازی را نیز بردیم . کشور روسیه حریف خوبی برای تم ملی فوتسال بانوان است ولی جز روسیه بهتر است با تیم های دیگر نیز قبل از اعزام به مسابقات جام ملت های آسیای تیر سال آینده بازی داشته باشیم، کشور هایی مانند: ایتالیا، چین، اکراین، پرتغال و اسپانیا.

بیشتر بخوانید:اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی فوتسال اعلام شد

انتهای پیام/

 

 

نظر شما