شناسهٔ خبر: 31331395 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد:

برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) در ۳۰۰ مسجد کرمانشاه

کرمانشاه_ معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشن میلاد حضرت زهرا (س) در بیش از ۳۰۰ مسجد استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مجتبی فتح الهی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) در شب و روز ولادت ایشان مراسم جشن در قالب سخنرانی، مولودی خوانی و برپایی ایستگاه های صلواتی در ۳۰۰ مسجد استان برگزار می‌شود.

وی افزود: الگوی رفتاری حضرت زهرا (س) به ویژه برای زنان و دختران نیاز فعلی جامعه ما است و باید با درس گرفتن از زندگی ایشان خود را ملزم به رعایت این الگوها کنیم تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه ایشان در کمال سادگی و با کمترین امکانات در خانه کوچک خود زندگی می کردند، تصریح کرد: مشکل امروزی جامعه ما این است که آسایش را در تجملات می بینیم در حالی که با نگریستن به سیره حضرت زهرا(س) درمی یابیم ایشان با کمترین امکانات بهترین زندگی را در کنار خانواده خود داشتند.

وی با اشاره به اینکه باید زندگی خود را  در مسیر رضایت الهی قرار دهیم و این عین خوشبختی است، گفت: توجه به برخی ارزش‌ها نظیر رعایت حجاب، عفت و پاکدامنی باعث تحکیم بنیان خانواده می شود.

حجت الاسلام فتح الهی نژاد عنوان کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی و ازدواج آسان سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

نظر شما