شناسهٔ خبر: 31331245 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

مدیرعامل مس کرمان: نتایج ضعیف علت قطع همکاری با دست‌نشان بود/ به لیگ‌برتر صعود می‌کنیم

پرویز ابراهیمی دلیل برکناری دست‌نشان از سرمربی گری تیم مس کرمان را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

پرویز ابراهیمی، مدیرعامل باشگاه مس کرمان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی تیمش برابر قشقایی شیراز پس از توقف برابر حریفان گفت: بعد از هفته‌ها ناکامی و نتایج ضعیفی که به دلیل حاشیه‌های مختلف تیم را فرا گرفته بود، توانستیم با همدلی کسانی که در تیم دستی بر آتش دارند، در بازی برابر قشقایی شیراز به پیروزی پرگل دست پیدا کنیم.

 

او ادامه داد: در کنار آن ما به کادر فنی اعتماد کردیم که همه آن‌ها از افراد بومی کرمان هستند. با توجه به شرایطی که وجود داشت. من به عنوان مدیر عامل به این نتیجه رسیدم که از افراد بومی کرمان استفاده کنم.

 

ابراهیمی درباره قطع ادامه همکاری با نادر دست‌نشان افزود: آقای دست نشان مربی خوب و بزرگی است و در این مدت زحمات زیادی برای باشگاه کشیده است. اما تیم در اواخر نیم‌فصل اول و شروع نیم‌فصل دوم نتوانست نتیجه لازم را بگیرد. ما هم چاره‌ای نداشتیم و فکر می‌کردیم که با یک شوک جدید و رفتار جدید دچار تحول شود. چون تیم هم به لحاظ روحی و روانی هم دچار مشکل بود و در بازی‌های مهمی امتیاز از دست دادیم. همین شد تا با اعضای هیأت مدیره جلسه گذاشتیم و به این نتیجه رسیدیم که با آقای دست نشان ادامه همکاری ندهیم.

 

او درباره فرزاد حسین خانی گفت: او بازیکن و کاپیتان تیم ماست و مسئولیت فنی تیم را برعهده دارد. تا پایان فصل این روند وجود دارد. اگر اتفاق خاصی نیفتد ما با آقای حسین‌خانی ادامه خواهیم داد.

 

مدیرعامل مس کرمان در پایان گفت: من فکر می‌کنم جزو دو تیم صعود کننده به لیگ‌برتر باشیم. چون ما پنج بازی در خانه داریم و این خودش به ما کمک می‌کند. این هفته هم شنبه تیم عازم بابل می‌شود تا با خونه به خونه بازی کند.

 

 

نظر شما