شناسهٔ خبر: 31330618 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بارش های خفیف در غرب کشور

تهران - ایرنا - کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز با عبور سامانه ضعیف بارشی از غرب شاهد بارش های خفیف در این بخش از کشور خواهیم بود که تا فردا ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

کبری رفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: با عبور این سامانه ضعیف امروز در دامنه های زاگرس مرکزی، جنوبی و ارتفاعات جنوب شرق کشور بارش های خفیف و پراکنده رخ خواهد داد.
وی اظهار داشت: همچنین فردا علاوه بر این مناطق، در بخش هایی از جنوب شرق کشور نیز همین شرایط وجود دارد و انتظار داریم برای روز دوشنبه نیز در مناطقی از مرکز، شرق و جنوب شرق بارش های خفیف و پراکنده رخ دهد.
وی ادامه داد: از بعدازظهر فردا تا ظهر دوشنبه نیز در مناطقی از کرمان ، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان پدیده غالب وزش باد شدید خواهد بود اما در حدی نیست که موجب تولید گرد و غبار شود.
کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز دوشنبه خلیج فارس به ویژه بخش های مرکزی و شرقی آن مواج خواهد بود.

*** وضعیت هوای تهران/ گرمترین و سردترین نقاط کشور
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: تهران امروز آسمانی صاف تا کمی ابری خواهد داشت، بیشینه دمای امروز پایتخت 1 و کمینه فردا صبح 5 درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.
رفیعی گفت:بندر عباس با 23 درجه بالای صفر و اهواز 22 درجه بالای صفر و شهرکرد با منفی 10 درجه، همدان و ارومیه منفی 6 و اردبیل زنجان و اراک منفی 4 به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.
علمی 9014**1440

نظر شما