شناسهٔ خبر: 31329976 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

پیش‌بینی بورس در هفته ابتدایی اسفند ماه سال 1397

پیش‌بینی صعودی شدن شاخص بورس در هفته جاری

نظرسنجی این هفته «تجارت‌نیوز» از کارشناسان و معامله‌گران بازار سرمایه، نشان می‎دهد که بازار در هفته ابتدایی اسفند ماه صعودی و مثبت خواهد بود و گروه‌های فلزات اساسی، پالایشی و پتروشیمی‌ها پیشرو در قیمت سهام این هفته خواهند بود.

صاحب‌خبر -

تجارت‌نیوز ابتدای هر هفته پیش‌بینی از وضعیت شاخص بورس طی هفته جاری منتشر می‌کند که این گزارش شامل دیدگاه تحلیلی کارشناسان خبره بورس و دیدگاه معامله‌گران بازار سرمایه تحت عنوان نظرسنجی بورسی است.

نظرسنجی این هفته «تجارت‌نیوز» از کارشناسان و معامله‌گران بازار سرمایه، نشان می‎دهد که بازار در هفته ابتدایی اسفند ماه صعودی و مثبت خواهد بود و گروه‌های فلزات اساسی، پالایشی و پتروشیمی‌ها پیشرو در قیمت سهام این هفته خواهند بود.

پیش‌بینی بورس در هفته دوم اسفند ۹۷ پیش‌بینی بورس در هفته دوم اسفند ۹۷

در مجموع شاخص کل بورس در هفته گذسته با رشد بیش از دو هزار  واحدی از ۱۵۷ هزار و ۳۱۱ واحد به ۱۵۹ هزار و ۴۸۹ واحد افزایش یافت.

واکاوی شاخص کل بورس در هفته گذشته و پیش رو

محمد خبری‌زاده، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با «تجارت‌نیوز» گفت: مثبت بودن بازار بورس در سه روز معاملاتی پایانی هفته گذشته را می‌توان تحت تاثیر عوامل از جمله آمار فروش بسیار خوب شرکت‌ها در بورس کالا، بهبود صادرات شرکت مطابق با آمار گمرک، بهبود روند نرخ‌های جهانی و از همه مهم‌تر تثبیت نرخ دلار در بالای کانال ۱۲ هزار تومان دانست.

وی در ادامه می‌گوید: همه این عوامل دست به دست هم داده‌اند که قیمت بسیاری از شرکت‌ها در بورس پایین‌تر از ارزش ذاتی آن‌ها قرار گیرد و در نتیجه می‌توان برای بازار در روزهای آینده نیز مثبت بودن را انتظار کشید.

خبری‌زاده می‌افزاید: به احتمال زیاد بازار در هفته پیش‌رو نیز صعودی و سهم‌های صادرات‌محور مثبت‌های بازار خواهند بود.


نظر شما