شناسهٔ خبر: 31329369 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نماینده سازمان های مردم نهاد جوانان استان البرز در گفتگو با برنا مطرح کرد ؛

انتشار بیانیه "گام دوم انقلاب" در دقیق ترین زمان / راه گذر از بحران ها استفاده از جوانان ایده پرداز

انصاری گفت : رهبر معظم انقلاب ؛ راه نجات کشور را حضور جوانان در عرصه های تصمیم گیری و مدیریت کشوردر حوزه های مختلف اجتماعی؛ سیاسی؛ اقتصادی دانسته و تاکید داشته اند که جوانان وارد عرصه مدیریتی شوند و سکان مدیریت کشور را بر دست بگیرند تا شاید بشود که کشور از وضعیت بحران خارج شود .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا ؛‌"گام دوم انقلاب" نام  بیانیه ای است  که  چند روز  گذشته  توسط  رهبر معظم انقلاب اسلامی منتشر شد . بیانیه ی که  محوریت و مخاطب  اصلی آن جوانان بودند  .

  این بیانیه در فضای مجازی و حقیقی بازتاب بسیار گسترده ای را ایجاد کرد زیرا  در حال حاضر توجه به حضور جوانان در عرصه های مختلف  یکی از  ارکانی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد .

 محسن انصاری -نماینده سازمان های مردم نهاد جوانان استان البرز- با اشاره به بیانیه "گام دوم انقلاب "مقام معظم رهبری ؛ در گفتگو با خبرنگار برنا بیان داشت : رهبر معظم تاکید بر توجه و بکارگیری از جوانان توانمند در عرصه های مدیریتی داشتند و اما  سازمان های مردم نهاد توانسته اند جوانان مستعد را پرورش داده و در همین راستا باید به این سازمان ها بها بیشتری داده شود.

محسن انصاری با بیان اینکه  مسئولین باید در حیطه مسئولیت خود از حضور جوانان بخصوص جوانان ایده پرداز استفاده کنند تا جامعه رنگ تازگی در اندیشه  بیابد ادامه داد: توجه به فکر و اندیشه جوانان می تواند هم برای این نسل انگیزه بخش باشد و هم راه حل هایی تازه را در اختیار مسئولان قرار دهد تا  با ادغام افکار دو نسل به نتیجه مطلوب تری برسیم.

انصاری با گفتن از اینکه  بیانیه"گام دوم انقلاب" در بهترین زمان صادر شد زیرا به تازگی  اولین مجمع  ملی جوانان کشور شروع به کار کرده است  و   این بیانیه درست در زمانی انتشار یافت  که دچار بی برنامگی بودیم و نیاز به یک راهنمایی و مشخص کردن خط مشی برای ادامه راه  داشتیم  ادامه داد :  خوشبختانه در  بند بند این بیانیه  به حمایت قاطع از جوانان و واگذاری  امورات و تصیم گیری در بعد کلان  وضعیت کشور توسط جوانان اشاره شده است و این بیانگر این است که رهبر معظم انقلاب ؛ راه نجات  کشور را حضور جوانان در عرصه های  تصمیم گیری و مدیریت کشوردر حوزه های مختلف اجتماعی؛ سیاسی؛ اقتصادی  دانسته و تاکید داشته اند که جوانان وارد عرصه مدیریتی شوند و سکان  مدیریت کشور را بر دست بگیرند تا شاید بشود که کشور از  وضعیت بحران خارج شود  .

انصاری در خاتمه گفت  : جوانان ما خوشبختانه امروزه به این بصیرت و آگاهی رسیده اند و میتوانند در این حوزه های مختلف  ورود  کنند  که فعالیت  سازمان های مردم نهاد با حضور جوانان در افزایش توانمندی این قشر اثرگذار بوده است و باعث شده تا جوانانی در این نهاد ها تربیت شوند که قادر باشند  مدیران آینده کشور  شوند  .  مطمئنم که اگر به سازمان های مردم نهاد بها داده شود کشور در آِینده  دچار سوء مدیریت نخواهد بود  و بهتر از گذشته و با  تفکر جهادی و دلسوزانه  و دغدغه مند  جوانان میتوانن موفق تر از امروزها هم بود .

 

نظر شما