شناسهٔ خبر: 31329141 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

شهردار کرمان:

شهرداری به سمت پروژه‌های مردم‌محور می‌رود

گروه اجتماعی ــ عالم‌زاده با بیان اینکه شهرداری قصد دارد به سمت پروژه‌های مردم‌محور برود، گفت: اعتقاد داریم باید فضای شهر را برای حضور مردم بیشتر فراهم کنیم و به همین منظور میدان ارگ و میدان شورا و پارک گردشگری مردم محور می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از کرمان، سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان عصر دیروز، جمعه، 3 اسفند در مراسم بهره‌برداری از زیرگذر آزادی، گفت: شهرداری‌ها به عنوان پیشانی خدمت‌رسانی به مردم در همه حوزه‌ها اهمیت ویژه دارند و به رغم مشکلات مالی شهرداری‌ به واسطه شرایط اقتصادی و دشواری کار پیش رفت.
وی افزود: زمانی که در قلب و مرکز شهری بخواهد چنین پروژه‌ای به اجرا درآید، بدون همراهی و همدلی مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی و مردم اتفاق رخ نمی‌دهد و مردم اولین کسانی هستند که مشکلات به آنها تحمیل می‌شود که باید از آنها در صبوری اجرای این پروژه تقدیر کرد.
عالم‌زاده تصریح کرد: به دلیل اینکه این پروژه برای رفع مسائل ترافیکی اجرا شده است، طبیعتا هنگام و پس از آن مشکلات ترافیکی را خواهیم داشت تا فرهنگ‌سازی شود.
شهردار کرمان در خصوص ساماندهی سطح میدان آزادی بیان کرد: با کارشناسی‌های انجام شده تصمیم بر این گرفته شده که پروژه سه ماه کارکرد آزمایشی خود را به صورت سطح صفر داشته باشد تا بهترین طرح برای میدان فضای اصلی آزادی انتخاب شود که هم مسائل ترافیکی را حل کند و هم به عابران اجازه عبور در سطح صفر میدان دهد.
وی ادامه داد: به همین دلیل سعی شد که در حال حاضر هزینه‌ای برای وسط میدان انجام نشود که بعدا نیاز به تغییرات باشد و لذا فعلا وسط میدان آزادی به فضای سبز اختصاص می‌یابد.
شهردار کرمان با بیان اینکه شهرداری قصد دارد به سمت پروژه‌های مردم محور برود، تأکید کرد: اعتقاد داریم باید فضای شهر را برای حضور مردم بیشتر فراهم کنیم و به همین منظور میدان ارگ و میدان شورا و پارک گردشگری مردم محور می‌شوند.
انتهای پیام

نظر شما