شناسهٔ خبر: 31329086 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

به همت گروه جهادی شهید حسین عرب‌خزاعی

جهادگران گرمابخش خانه یک محروم شدند/ فعالیت ۲۵ جهادگر

در چند روز گذشته شاهد تعمیر و بازسازی منزل یکی از اهالی محروم روستای بخش‌آباد شهرستان قاین توسط گروه جهادی شهید حسین عرب‌خزاعی بودیم که علاوه بر محرومیت، بیماری نیز گریبانگیر سرپرست این خانواده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، گروه‌های جهادی از مجموعه افرادی هستند که راه و رسم محبت را به خوبی آموخته و محبت به دیگران را سرلوحه کارهای خود قرار داده‌اند.

کمک به محرومان در مناطق مختلف به ویژه در مناطق روستایی و محروم کشور جزو برنامه‌های اصلی گروه‌های جهادی است.

یکی از برنامه‌هایی که یکی از گروه‌های جهادی فعال در خراسان‌جنوبی در دستور کار خود قرار داده کمک به ساخت مسکن برای محرومان بوده و در این راستا تاکنون اقدامات شایانی را به سرانجام رسانده که موجب خرسندی خانواده‌های محروم گشته است.

در چند روز گذشته شاهد تعمیر و بازسازی منزل یکی از اهالی محروم روستای بخش‌آباد شهرستان قاین توسط گروه جهادی شهید حسین عرب‌خزاعی بودیم که علاوه بر محرومیت، بیماری نیز گریبانگیر سرپرست این خانواده شده است، اما دست‌های پرمهر گروه جهادی در روزهای پایانی سال با این خانواده همراه شده و التیام‌بخش گوشه‌ای از دردهای آن‌ها شد.

مدیر این گروه جهادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در بازدیدی که از محل زندگی این خانواده صورت گرفت با همکاری خیران تعمیرات و به طور کامل گچ‌کاری این منزل توسط گروه جهادی مورد توجه قرار گرفت و با کمک 10 نفر از جهادگران این مجموعه جهادی، روزانه سه نفر برای تکمیل این منزل مشغول به کار شدند.

حسن رضا‌پور با بیان اینکه در خدمت به مردم محروم علی‌رغم مشکلات و سختی‌های فراوان هیچ‌گاه عقب‌نشینی نخواهیم کرد، افزود: گروه جهادی شهید حسین عرب‌خزاعی در سال 92 فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر تعداد 25 جهادگر در این گروه مشغول به ارائه خدمات به محرومین هستند.

وی یادآور شد:خدمات این گروه تاکنون در روستاهای جبار، مهدی‌آباد، اسماعیل‌آباد، مکارم، بخش‌آباد، روستای کلی، روستای حاتم‌آباد و رحمت‌آباد با مشارکت مردم ارائه شده است.

انتهای پیام/69027/ج

نظر شما