شناسهٔ خبر: 31329067 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

حسینی در گفتگو با آنا:

مجمع تشخیص در بررسی پالرمو فریب نخورد/ تکرار ماجرای برجام

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام انتظار می‌رود در بررسی پالرمو و CFT فریب نخورند و دچار تردید نشوند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره حمایت رئیس قوه مقننه از تصویب پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت:‌ علی لاریجانی برای اینکه در آینده و برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 حمایت اصلاح‌طلبان را با خود داشته باشد، احساس می‌کند باید تمام تلاشش را برای تصویب پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام به‌کار بگیرد و تا به امروز هم این کار را انجام داده است.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی می‌خواهد نظر مثبت جریان اصلاح‌طلب را به‌سوی خود جلب کند، افزود: علی لاریجانی مانند روحانی زمانی به‌‌ظاهر خود را اصول‌گرا نشان می‌داد، اما امروز شاهد هستیم که بنابر برخی شرایط به سمت اصلاح‌طلبان گرایش پیدا کرده است.

نماینده مردم قزوین در دوره نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام که از نخبگان کشور هستند و رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن‌ها اعتماد دارند، انتظار می‌رود که فریب نخورند.

حسینی با بیان اینکه دولت در ماجرای برجام مردم و برخی نخبگان را با تردید روبه‌رو کرد، گفت: دولت به‌گونه‌ای وانمود کرد که اگر برجام تصویب نشود با مشکلات بسیاری مواجه می‌شویم، اما اگر برجام امضاء شود مشکلات کشور هم حل خواهد شد و به همین دلیل در این خصوص خیلی‌ها فریب خوردند، لذا ماجرای برجام دوباره برای تصویب پالرمو و CFT در حال تکرار است.

وی در پایان به نفوذ بالای اصلاح‌طلبان در دولت اشاره کرد و افزود: علی‌رغم اینکه اصلاح‌طلبان ابن روزها از دولت مدام انتقاد می‌کنند، به‌معنای واقعی دولت را قبضه کرده‌اند و انتقادشان به دولت جزئی از راهبرد آن‌ها برای فریب مردم است؛ چون مشاهده می‌کنند دولت مقصر اصلی مشکلات اقتصادی است، می‌خواهند برای فریب اذهان عمومی این‌گونه نشان دهند که نقشی در مشکلات اقتصادی اخیر ندارند.

انتهای پیام/4079/

نظر شما