شناسهٔ خبر: 31328598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شهردار بیرجند مطرح کرد

تحویل اتوبوس‌های جدید شهرداری بیرجند در دست‌انداز پلیس/ حل مشکل تا پایان سال

شهردار بیرجند گفت: علیرغم اینکه چند ماه از آماده شدن اتوبوس‌های فوق‌الذکر می‌گذرد متأسفانه به دلیل عدم صدور مجوز شماره‌گذاری از سوی پلیس، قابل تحویل نیستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بیرجند، در پی تعیین تکلیف 18 دستگاه اتوبوس خریداری‌شده شهرداری بیرجند از شرکت ایران‌خودرو دیزل، شهردار بیرجند و رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر با مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور دیدار کردند.

شهردار بیرجند در این دیدار که با حضور قائم‌مقام مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل و معاون بازاریابی و فروش این شرکت انجام شد، هدف از برگزاری این نشست را پیگیری تحویل اتوبوس‌های خریداری‌شده شهرداری بیرجند از شرکت ایران‌خودرو دیزل عنوان کرد.

محمدعلی جاوید اظهار داشت: علیرغم اینکه چند ماه از آماده شدن اتوبوس‌های فوق‌الذکر می‌گذرد متأسفانه به دلیل عدم صدور مجوز شماره‌گذاری از سوی پلیس، قابل تحویل نیستند.

وی ادامه داد: نکته قابل توجه در این خصوص این است که از تعداد 18 دستگاه اتوبوس موضوع قرارداد، 7 دستگاه شماره‌گذاری و تحویل شده و مابقی با شرایط کاملاً مشابه در دست‌انداز شماره‌گذاری افتاده است.

در ادامه این نشست نسبت به حل مشکل و تحویل این اتوبوس‌ها تا پایان سال جاری اظهار امیدواری گردید.

شایان ذکر است سازمان حمل بار و مسافر شهرداری بیرجند در مردادماه سال گذشته بر اساس قراردادی اقدام به خرید 18 دستگاه اتوبوس یوتانگ یورو 5 از شرکت ایران‌خودرو دیزل نموده که بعد از چند ماه تأخیر، در شهریورماه 97 این 18 اتوبوس آماده و شماره شاسی آن‌ها با تنظیم صورت‌جلسه‌ای اختصاص داده شده است و با پیگیری‌های انجام‌شده در آذرماه سال جاری، 7 دستگاه اتوبوس شماره‌گذاری و تحویل شد اما تاکنون مابقی اتوبوس‌ها تحویل نشده است.

انتهای پیام/3403/ج

نظر شما