شناسهٔ خبر: 31328593 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

ابنای شهرستان‌ها ـ قـم

پیام تسلیت مجمع جهانی شیعه شناسی در پی ارتحال آیت‌الله محمد مؤمن

ابنا

"آیت پیمان" دبیر کل مجمع جهانی شیعه شناسی در پیامی ارتحال آیت الله حاج شیخ محمد مؤمن قمی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ دبیر کل مجمع جهانی شیعه شناسی با صدور پیامی، ارتحال آیت الله حاج شیخ محمد مؤمن قمی عضو شورای نگهبان و عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

"آیت پیمان" در این پیام با اشاره به سابقه علمی و اجرایی آیت الله مؤمن، این عالم برجسته را الگویی برای دینداریِ مشحون از تقوا، خدمت خالصانه و ساده زیستی و مردم داری خواند.

متن کامل پیام ایشان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

العلماء باقون ما بقی الدهر

رحلت عالم ربانی و مجاهد پرتلاش و معلم اخلاق ، آیه الله آقای حاج شیخ محمد مومن رحمه الله علیه موجب تاثر تاسف فراوان جامعه شیعی گردید. آن فقیه پارسا و وارسته عمر با برکت خود را در راه تحقق و اعتلای فرهنگ و معارف دینی و ترویج و نشر معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام و تربیت شاگردان فاضل و ارشاد و هدایت مردم گذراند.

آن بزرگوار الگویی برای دینداریِ مشحون از تقوا، خدمت خالصانه و ساده زیستی و مردم داری بود .

مجمع جهانی شیعه شناسی ، رحلت این شخصیت علمی را به حوزه های علمیه و شاگردان و فرزندان مکرمشان به ویژه جناب حجه الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ احمد مومن تسلیت گفته ، غفران و رحمت واسعه الهی را برای آن فقید سعید و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان مسالت داریم.

هفدهم جمادی الثانی 1440
آیت پیمان
دبیر کل مجمع جهانی شیعه شناسی

شایان ذکر است که آیت الله محمد مؤمن عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو فقهای شورای نگهبان که از مدتی پیش در بستر بیماری بود، شامگاه پنج شنبه دوم اسفند 1397ه دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

...............
پایان پیام/ 268

نظر شما