شناسهٔ خبر: 31327981 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پیام آیت‌الله نوری‌همدانی: دفاع از ولایت از ویژگی‌های مرحوم آیت‌الله مومن بود

ایرنا نوشت: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با صدور پیام تسلیتی ، ساده زیستی، صراحت لهجه و دفاع از ولایت فقیه را از ویژگی های مرحوم آیت الله مومن دانست.

صاحب‌خبر -

دراین پیام آمده است: با نهایت تاسف و تاثر خبر ارتحال فقیه عالیقدر آیت الله آقای حاج شیخ محمد مومن رحمت الله علیه را دریافت نمودم.

این عالم مجاهد از شخصیت های اثر گذار حرکت عظیم انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل بود و علاوه بر سالهای تدریس و تربیت شاگردان فراوان در عرصه مسئولیت های متعدد از جمله عضویت جامعه مدرسین، خبرگان رهبری و شورای نگهبان توانست خدمات فراوانی به اسلام و انقلاب بنماید.

پیام حاکی است: ساده زیستی و صراحت لهجه و دفاع از ولایت فقیه را می توان از ویژگی های دیگر ایشان برشمرد. اینجانب در گذشت این عالم بزرگوار را به پیشگاه مقدس حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه، رهبری معظم، حوزه های علمیه، خانواده محترم خصوصا اخوی محترمشان تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می کنم.

آیت الله محمد مومن عضو مجلس خبرگان رهبری و از فقهای شورای نگهبان که از مدتی پیش در بستر بیماری بود، شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
 

64231

نظر شما