شناسهٔ خبر: 31327913 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نسل جوان سرمایه واقعی کشور است

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: نسل جوان سرمایه واقعی کشور و انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

جدول پخش برنامه‌های صدا و سیمای چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‎الاسلام سید ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ۳ اسفند ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، با تبریک و گرامیداشت پیشاپیش خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز مادر، به بیانیه مهم و راهبردی مقام معظم رهبری با عنوان گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این پیام پرمحتوا و غرورآفرین، بهترین و کامل‌ترین نقشه راه حاوی چکیده تجربیات و افکار راهبردی و عمیق و مطالعات گسترده رهبر فرزانه انقلاب برای ترسیم آینده نظام اسلامی است.

وی افزود: باید ابعاد این بیانیه راهبردی، به خوبی برای عموم مردم و خصوصاً نسل جوان تبیین و تشریح شود.

فاطمی افزود: در این بیانیه بار‌ها بر توجه به ظرفیت‌ها و نقش کلیدی جوانان در کشور تأکید شده است، زیرا جوانان، وارثان و سرمایه واقعی کشور و انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند و بحمدالله اکثر این جوانان، متدین و اخلاق محور هستند.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی عوامل یا فریب خوردگان دشمن و بیگانگان، به دنبال انحراف جوانان در کشور هستند اضافه کرد: نسل جوان، نسل انعطاف پذیر جامعه است و سرنوشت کشور به دست جوانان رقم خواهد خورد، بنابراین همه ارکان نظام باید قشر جوان را به بصیرت و طهارت سوق دهند.

خطیب موقت جمعه شهرکرد، گسترش ارزش‌های اسلامی و آموزه‌های دینی در جامعه را لازم و ضروری بیان کرد و گفت: تنها در سایه معنویت می‌توان به رشد،کمال و سعادت واقعی دست پیدا کرد.

فاطمی با تأکید بر این که مهم‎ترین رسالت امروز جوانان حرکت به سمت امور دینی با مطالعه و تحقیق است، اظهار داشت: جوانان مؤمن و انقلابی در کشور بسیار هستند، اما برخی از آنان اهل مطالعات دینی نیستند که لازم است به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: دشمن از طریق فضای مجازی، در حال تبلیغات برای مخدوش کردن و از بین بردن جایگاه مرجعیت و رهبری به عنوان پناهگاه ملت ایران است که این توطئه قطعاً با بصیرت، هوشیاری و پایداری مردم و همراهی مسئولان، نقش بر آب می‌شود.

فاطمی همچنین با اشاره به توطئه آفرینی و شبهه افکنی دشمنان در چهار دهه اخیر علیه انقلاب اسلامی تأکید کرد: نقشه‌های دشمن طی این مدت، هرگز موفق نبوده و راه به جایی نبرده است.

انتهای پیام/ش

نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد

برچسب‌ها:

نظر شما