شناسهٔ خبر: 31327845 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -

 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* چرا بسیاری از کارهای نشدنی را سپاه و ارتش با دست خالی انجام می‌دهند که حتی در حیطه وظایفشان هم نیست اما دولت با این همه بودجه و حیف‌ و میل کردن، عاجز از انجام آنهاست؟ فاز جدید پالایشگاه ستاره خلیج فارس که توسط قرارگاه سپاه احداث شده یک نمونه از ده‌ها پروژه‌ای است که با مدیریت جهادی صورت گرفته و کشور را از منت شرکت‌های خارجی رها کرده است. مزیت بزرگ استفاده از توان نیروهای مسلح در این عرصه‌ها جلوگیری از کج‌دستی‌هاست.
وحیدی و 9378---0912
* کاسبان برجام به جای برجام ۲ و ۳ به دنبال حمایت از سازندگان ستاره‌های خلیج‌فارس باشند که دشمن را ناامید کردند و جوانان را به کار گرفتند و نگاهشان به داخل است و نه نجات صنعت خودروسازی فرانسه بدعهد و پررو!
6271---0914
* از مواضع اصولی کیهان تقدیر و تشکر می‌کنم. به عنوان یک عضو هیئت علمی دانشگاه از رئیس‌جمهور و اعضای دولت سؤال می‌کنم با این تیم اقتصادی فشل قصد دارید کشور را به کجا برسانید؟! تا کی مردم باید بسوزند و بسازند؟ این بود کاربلدی شما؟!
1813---0513
* روزنامه ارزشی وعزیز کیهان! اگر دولت به راه سوم که در روزنامه چهارشنبه به آن اشاره داشتید گردن ننهاد و به وضع موجود ادامه داد چه باید کرد؟ لطفا روشنگری کنید.
9330---0912
* وقتی فهم و درک رئیس دولت از گرانی قیمت گوشت و قاچاق آن مطلب پیش پا افتاده‌ای باشد که در سخنرانی خود بیان کردند تکلیف اندیشه و تدبیر سایر دولتمردان معلوم است!
معلم‌زاده
* جناب آقای روحانی! این ارزش پول ملی کشور است که به لطف برجام سقوط کرده است و برای کشورهای همسایه خرید کالا از ایران ارزان‌تر است، نه وجود ارزانی برای مردم ایران.
6445---021
* اهل سمیرم هستم و اینجا خانواده‌های بسیاری هستند که در زمان ارزان بودن قیمت گوشت هم توان خرید آن را نداشتند چه رسد به حالا که قیمت آن چند برابر افزایش پیدا کرده است. کاش دولتمردان کمی هم در فکر مردم شهرها و روستاهای کم‌درآمد بودند.
مرادی
* اطلاع رسانی می‌کنند گوشت قرمز بیش از نیاز به کشور وارد شده است اما وقتی به میادین عرضه گوشت مراجعه می‌کنیم، با صف گوشت و اتمام سریع گوشت عرضه شده مواجه می‌شویم. یک جای کار ایراد دارد و آن قسمت تدبیر مسئولان است.
میرزایی
* وعده‌های برجام و شعارهای انتخاباتی دولت به صف‌های طولانی گوشت قرمز و مرغ تبدیل شده است. آیا زمان آن نرسیده که دولت به عدم توانایی در اداره امور اذعان کند و کار را به دست نیروهای جهادی بسپارد؟
کاردان
* دو شرکت سایپا و ایران خودرو با چراغ سبز وزارت صمت افزایش چندباره قیمت را در سال جاری کلید زدند. چرا دستگاه‌های امنیتی- قضایی نسبت به این اخلالگری اقتصادی دولتی ورود نمی‌کنند؟! طی سال جاری در چند نوبت مثلا پراید 20 میلیون را به 25، 30، 35، 40، 45، 47 و... میلیون رساندند؟ وقتی دولت به چنین بی‌مبالاتی‌های اقتصادی می‌پردازد چگونه می‌توان از شرکت‌های خصوصی انتظار داشت؟!
0291---0918 و 2842---0910
* در کجای دنیا مثل ایران قیمت خودرو از حاشیه بازار تعیین می‌شود؟ این سیاست نشانگر آن است که خودروسازان در قیمت حاشیه بازار نقش اساسی دارند و سود کلانی می‌برند. اگر دولت اراده‌ای به خرج می‌داد جلوی این پلشتی‌ها گرفته می‌شد.
5431---0912
* خودروسازان امنیت ملی را تهدید می‌کنند! متاسفانه دولتمردان اشرافی گوششان بدهکار نیست. خودروسازان به مدد حمایت‌های پی‌درپی دولت و بازار انحصاری، اعصاب و روان و امنیت اجتماعی و معیشت هشتاد میلیون را به نفع خودشان به گروگان گرفته‌اند!
0851---0912
* این شعبده‌بازی قیمت خودرو به دست خود دولت و شرکت‌های خودروساز صورت می‌گیرد. دستشان برای مردم رو شده است. ما مردم کاملا به این دولت بی‌اعتماد شده‌ایم.
محمدی
* عدم عرضه خودرو و افزایش‌های متعدد قیمت خودرو، فقط برای ناراضی کردن مردم و انتقام‌گیری از مردم به خاطر حماسه 22 بهمن و ضربه زدن به مردم از طریق به تصویب رساندن لایحه‌های ننگین تحمیلی شیطان بزرگ و اروپای بدعهد است!
3172---0915
* اینکه پراید از 20 میلیون به 48 میلیون رسید یعنی دولت از تامین رفاه برای مردم عاجز است حالا یا به انگیزه غنی‌تر‌ کردن اقشار مرفه بی‌درد جامعه یا تامین هزینه‌های میلیاردی تبلیغات انتخاباتی اصلاح‌طلبان.
4070---0918
* اوضاع کشور به گونه‌ای است که در هر موردی که جزو معیشت اصلی عموم مردم است شاهد دست داشتن مافیایی متشکل از کاسبان برجام در آن هستیم.
7472---021
* آقای علی مطهری! با منطق شما کاش پیامبر اعظم(ص) علیه ابوجهل‌ها، ابوسفیان‌ها، معاویه‌ها موضع نمی‌گرفتند، کاش اهل بیت(ع) علیه خلفای جور اموی و عباسی موضع نمی‌گرفتند و ای کاش خداوند علیه شیطان رجیم موضع نمی‌گرفت!
2914---0990
* آقای علی مطهری! سخن حق از کیهان شنیده می‌شود و صدای قشر ضعیفی که به جایی نمی‌رسد به وسیله همین کیهان به گوش مسئولان رسانده می‌شود! اما متاسفانه سخنان شما را دشمنان با آب و تاب پخش می‌کنند! البته بدان که با این سخنان تفرقه‌افکنانه به جایی نمی‌رسی و عزیز نمی‌شوی؟!
8760---0905
* جوابیه علی مطهری از یک چیز «بسیار پر» بود و از یک چیز «بسیار خالی». پر بود از «کلی ادعا و اتهام» علیه کیهان و بسیار خالی بود از سند، منطق، مصداق و استدلال!
3719---0912
* وزیر خارجه کشورمان پاسخ بدهد چه اتفاقی افتاده که دولت فرانسه با آن همه بحران و مشکلات که دامنگیرش شده علیه ایران تا این حد وقیح‌ و گستاخ شده که برای ما خط و نشان کشیده و تعیین تکلیف می‌کند؟!
1156----0939
* این همه روزنامه‌های زنجیره‌ای که مثل قارچ سبز می‌شوند و همه گویا از یک مرکز بارگذاری می‌شوند و اکثرا هم سیاه‌نمایی علیه نظام است چرا هیچ دستگاهی با آنها برخورد نمی‌کند؟! اگر از تصمیم دشمن برای براندازی نظام بخواهی سرنخی به دست بیاوری باید آن را در مطالب این نشریات زنجیره‌ای جست‌وجو کنی!
7345---0912
* باید در سلامت فکری آن رسانه‌های داخلی که در مسائل مهم کشور مثل راهپیمایی باشکوه مردم در 22 بهمن و یا شهادت جمعی از حافظان امنیت کشور خود را به ندیدن و بی‌تفاوتی می‌زنند شک کرد. اگر ایرانی هستند نباید این‌گونه خنثی و بی‌تفاوت می‌بودند.
9765---0912
* آیا برخی از سریال‌های تلویزیونی همان خط شبکه‌های ماهواره‌ای را دنبال می‌کنند. مثلا سریال گرگ و میش دوران طلایی دفاع مقدس را به‌گونه‌ای به تصویر کشیده که خلاصه شده در داستان عشق و عاشقی! مادر خانواده که مادر شهید است با پوشش غیرشرعی حاضر می‌شود همچنین خواهر شهید بدون اطلاع خانواده با جوانی که در حین جنگ مفقود‌الاثر می‌شود رابطه غیرشرعی دارد! چیزهایی که هیچ ردی از آنها در واقعیت دوران نورانی دفاع مقدس نمی‌توان یافت. مدیریت سیما واقعا چرا در برابر تولیدات این قدر منفعلانه عمل می‌کند؟
عبدالحسین شاهین و 6377----0916
* واردات 28 تن کلاه‌گیس با ارز 4200 تومانی چه توجیهی دارد؟ دستگاه‌های نظارتی و نمایندگان مجلس چرا واکنش درخور توجهی به این بی‌مبالاتی‌ها ندارند؟
7275---0919
* متأسفانه اخیرا سرقت گوسفند از روستای امان اراک شدت یافته است. از نیروی انتظامی درخواست می‌شود با سارقان به جد و شدت برخورد نمایند و مردم کشاورز و دامدار را از این وضعیت نجات دهند.
7250---0919

نظر شما